Pasażer Raport z Polski

Graficzna rezerwacja miejsc w składach wagonowych PKP Intercity

PKP Intercity realizując strategię rozwoju inwestuje nie tylko w tabor i infrastrukturę. Jednocześnie rozwijane są rozwiązania technologiczne – te skierowane „na zewnątrz” czyli do pasażerów i te skierowane „do wewnątrz” czyli do pracowników. Dzięki temu zarówno podróżni, jak i pracownicy spółki mogą korzystać z różnorodnych udogodnień technologicznych. W grudniu zeszłego roku narodowy przewoźnik podpisał trzy umowy ze spółką PKP Informatyka. Dzięki nim już w bieżącym roku podróżni będą mogli kupować bilety na pociągi w nowym systemie sprzedaży internetowej, a z pełnej funkcjonalności nowego systemu będą mogli korzystać w ostatnim kwartale 2024 roku. To największa inwestycja informatyczna w ponad 20-letniej historii PKP Intercity. Pierwsza umowa dotyczy internetowego systemu sprzedaży e-IC 2.0, druga i trzecia dotyczą licencji, wdrożenia i utrzymania nowego Centralnego Systemu Sprzedaży oraz usługi rezerwacyjnej. Transformacja technologiczna pozwoli na jednolity rozwój spółki i przekształcenie jej w efektywnego i preferowanego przez podróżnych przewoźnika.

Dodaj komentarz