Publikacje Firm

Knorr-Bremse – Niezawodny serwis zawsze bezpiecznej floty

Knorr-Bremse od 117 lat jest wiodącym producentem rozwiązań stosowanych we wszystkich typach pojazdów szynowych. Firma przyczynia się do wzrostu bezpieczeństwa pasażerów, zwiększenia efektywności taboru oraz ułatwienia jego diagnostyki. Wyspecjalizowane centra serwisowe Knorr-Bremse znajdują się w 48 ośrodkach serwisowych na całym świecie, które obsługiwane są przez około 2050 serwisantów.

Siedziba Knorr-Bremse (fot. nadesłane)
Siedziba Knorr-Bremse (fot. nadesłane)

Knorr-Bremse w Polsce, dzięki ponad 23 letniej aktywności, stał się liderem w zakresie systemów hamulcowych pojazdów szynowych w naszym kraju. Wzrost aktywności na polskim rynku łączy się z rozwojem lokalnego centrum serwisowego, specjalizującego się w kompleksowych usługach serwisowych urządzeń hydraulicznych i pneumatycznych systemów hamulcowych pojazdów szynowych.

W styczniu 2023 roku swoją działalność rozpoczął zakład produkcyjno-usługowy zlokalizowany w Parku Naukowo-Technologicznym w Strefie Aktywności Gospodarczej Rzeszów-Dworzysko, w którym już funkcjonuje nowoczesne centrum serwisowe. Budynek ma obecnie powierzchnię ok. 23 tys. m2, natomiast w kolejnych latach przewidywane jest jego powiększenie nawet do 35 tys. m2.

Do 2025 roku firma planuje rozwinąć swoją działalność w Rzeszowie o kolejne specjalizacje oraz rozbudować centrum serwisowe.

Obiekt posiada certyfikat środowiskowy BREEAM, potwierdzający dostosowanie go do standardów budownictwa ekologicznego. Knorr-Bremse w nowoczesnych centrach serwisowych oferuje wszechstronny zakres usług, obejmujący cały cykl życia produktu, zapewniając szeroki serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wszystkich dostarczanych podzespołów i systemów oraz wsparcie inżynieryjne.

Kompleksowo wyposażone centra serwisowe RailService, wykorzystujące oryginalne technologie i materiały, oferują usługi profesjonalnych napraw i przeglądów urządzeń systemów hamulcowych pojazdów szynowych. Serwis oparty na jasnych zasadach i atrakcyjnych modelach usług dostępny jest przez cały cykl życia pojazdu szynowego.

Wiedza ekspercka, potwierdzona wieloletnim doświadczeniem specjalistów zatrudnionych w firmie, zapewnia klientom pełne wsparcie w całym okresie eksploatacji urządzeń, a więc gwarantuje im tym samym niezawodne użytkowanie posiadanej floty. Dzięki elastycznemu podejściu oraz szybkiej reakcji Knorr-Bremse z sukcesem współpracuje w Polsce z wieloma operatorami i producentami pojazdów szynowych, jak również z firmami zajmującymi się przeglądem i naprawą.

-Indywidualne wymagania klientów narzucają konieczność tworzenia spersonalizowanych rozwiązań. Knorr-Bremse spełnia te kryteria, precyzyjnie dopasowując pakiety serwisowe do potrzeb każdego odbiorcy – mówi Jacek Biłas, Prezes Zarządu Knorr-Bremse Systemy Kolejowe Polska sp. z o.o.o

 

Firma od lat wspiera swoich klientów w procesie poznania budowy i eksploatacji pojazdów poprzez szeroką ofertę szkoleń teoretycznych i praktycznych, dostępnych w ramach „Akademii Szkoleń Knorr- Bremse”. Szkoleniowcy, bazując na eksperckiej wiedzy i doświadczeniach przekazują w praktyczny sposób wiedzę na temat budowy i zasad działania współczesnych układów hamulcowych oraz innych podsystemów pojazdów szynowych.

Informacje o Knorr-Bremse

Knorr-Bremse to światowy lider na rynku systemów hamulcowych oraz innych podsystemów do pojazdów szynowych i użytkowych. W przeszło 30 krajach (ponad 100 lokalizacji) niemal 31 tys. pracowników wykorzystuje swoje kompetencje i motywację, tworząc najwyższej jakości produkty i usługi. W 2021 roku obie dywizje Grupy Knorr-Bremse uzyskały przychody w wysokości 6,7 mln euro. Od ponad 117 lat Knorr-Bremse przoduje w zakresie innowacyjnych rozwiązań, przyczyniając się do rozwoju technologii mobilnych i transportowych, a także zyskując przewagę w połączonych rozwiązaniach systemowych. Produkty firmy przyczyniają się do wzrostu bezpieczeństwa i wydajności energetycznej w transporcie szynowym i drogowym na całym świecie. Knorr-Bremse to jeden z odnoszących największe sukcesy niemieckich koncernów przemysłowych, czerpiących korzyści z najważniejszych globalnych megatrendów, takich jak urbanizacja, efektywność ekologiczna, cyfryzacja i zautomatyzowana jazda.

Dodaj komentarz