W roku 2023 planujemy wymianę pozostałych opraw wewnętrznych w zakładach (łącznie 4 tys.). Działania te pozwolą na dalsze obniżenie zużycia energii o min. 500 MWh rocznie. Obecnie zaś przygotowujemy się do kolejnego przetargu związanego z tym projektem.
Powiązane artykuły
Kradli szyny kolejowe. Zostali zatrzymani “na gorącym uczynku”
Funkcjonariusze Straży Ochrony Kolei zatrzymali „na gorącym uczynku” złodziei, którzy próbowali ukraść szyny kolejowe i ich mocowania. Sprawcy pocięli je na metrowe odcinki i przygotowali do wywózki. W czwartek 12 stycznia zmotoryzowany patrol Straży Ochrony Kolei zauważył na szlaku Okradzionów – Dąbrowa Górnicza trzy osoby postronne. Dłuższa obserwacja pozwoliła funkcjonariuszom stwierdzić, że mają do czynienia […]
Zmieniają transport szynowy. ART In Energy podsumowuje rok 2023
W przeszłości ART In Energy zrealizowała m.in. elektryfikację linii kolejowej nr 68 relacji Lublin–Stalowa Wola Rozwadów, a także liczne modernizacje sieci trakcyjnej, choćby na stacjach Rzeszów, Łódź Kaliska, odcinkach linii kolejowej Warka–Radom czy Koluszki–Słotwiny. Zmodernizowała również linię trakcyjną na warszawskim moście Gdańskim i brała udział w budowie linii tramwajowej przy ul. Rydza Śmigłego w Łodzi. Spółka powstała […]
Wizja nowego pokolenia Andre [WYWIAD]
Statystyki co do sukcesji w Polsce są niezbyt optymistyczne – stosunkowo niewielki procent firm rodzinnych przechodzi w ręce kolejnego pokolenia – tym bardziej cieszę się, że my, jako firma rodzinna, mamy już ten etap za sobą. Teraz całą uwagę skupiamy na rozwoju, z zachowaniem wartości, którymi przez cały czas kierował się nasz tata. Młodsze pokolenie […]