Pasażer Raport z Polski Wydarzenia

Milion biletów w promocyjnych cenach od PKP Intercity

Milion biletów w promocyjnych cenach – tak PKP Intercity chce zachęcić Polaków do podróżowania pociągami. Przewoźnik właśnie zaprezentował szczegóły oferty Promo.

Od lewej: Tomasz Gontarz, Członek Zarządu PKP Intercity oraz Marek Chraniuk, Prezes Zarządu PKP Intercity
Od lewej: Tomasz Gontarz, Członek Zarządu PKP Intercity oraz Marek Chraniuk, Prezes Zarządu PKP Intercity

Ceny biletów na podróże na najpopularniejszych trasach między Warszawą a: Krakowem, Trójmiastem, Katowicami i Poznaniem zaczynają się od 19 zł. Dużo tańsze przejazdy (28 zł) zapewniają także bilety nabyte w ramach progu Promo Plus. Z kolei podróże ze stolicy do Łodzi, Lublina czy Białegostoku są możliwe już za 14 zł.

Sprzedaż miliona promocyjnych biletów w ramach Super Promo i Promo Plus jest ograniczona czasowo i potrwa do końca listopada. Aby ułatwić wyszukiwanie najtańszych biletów PKP Intercity udostępnia na swojej stronie internetowej zakładkę „Łowcy Promo”. Tutaj można znaleźć najlepsze oferty, które pozwolą np. na szybki i ekonomiczny wypad do innego miasta.

Wprowadzenie dynamicznego systemu sprzedaży i oferty Promo do kategorii IC oraz TLK przebiegło sprawnie i zakończyło się sukcesem. Spotkało się także z dużym zainteresowaniem i pozytywnym przyjęciem przez podróżnych. Aby zachęcić do jesiennych podróży po Polsce, wprowadzamy do sprzedaży milion promocyjnych biletów, które zapewnią naszym pasażerom możliwość jeszcze tańszych przejazdów. Co istotne, tańsze bilety będzie można zakupić na przejazdy wszystkimi kategoriami pociągów  – mówi Marek Chraniuk, Prezes Zarządu PKP Intercity.

Dynamiczny system zarządzania cenami i oferta Promo

Dynamiczny system zarządzania cenami i oferta Promo obowiązują już we wszystkich kategoriach pociągów przewoźnika. Jako pierwsze, w lipcu 2021 roku, zostały nimi objęte pociągi ekspresowe, czyli przejazdy pociągami kategorii EIP oraz EIC. Z początkiem maja bieżącego roku dynamiczny system sprzedaży i oferta Promo zostały wprowadzone w kategoriach pociągów IC oraz TLK. Już pierwsze tygodnie funkcjonowania nowej oferty przyniosły pozytywne efekty. W maju pociągami przewoźnika podróżowało 5,26 mln osób. To blisko 30% więcej niż w maju 2019 roku, który do tej pory pozostaje rekordowym rokiem pod względem liczby przewiezionych pasażerów. Po 5 maja spółka zanotowała także wzrost w średnim zapełnieniu wagonów na wielu relacjach.