Pasażer Raport z Polski Wydarzenia

Milion biletów w promocyjnych cenach od PKP Intercity

Pule biletów w poszczególnych poziomach cenowych są limitowane, więc planując przejazd pociągiem cieszącym się bardzo dużą popularnością, warto zaplanować podróż z wyprzedzeniem i kupić bilety możliwie jak najwcześniej. Czasami wystarczy jednak wybrać pociąg o nieco mniej popularnej godzinie, by kupić dużo tańszy bilet.

Dzięki ofercie Promo bilety w promocyjnych cenach na wszystkie pociągi PKP Intercity są dostępne na różnych etapach sprzedaży. Po jej uruchomieniu, na kilkanaście dni przed podróżą, jak i na kilka dni przed odjazdem pociągu. Promocyjne bilety można kupić nawet w dniu podróży.

Podsumowanie pierwszych trzech kwartałów 2022 roku

Pierwsze trzy kwartały bieżącego roku były dla PKP Intercity niezwykle intensywnym okresem, pod wieloma względami. Spółka zaangażowała się w pomoc uchodźcom z Ukrainy, a zaraz po tym okresie nadeszły wakacje, które przyniosły ze sobą najwyższe w historii zainteresowanie usługami przewoźnika. Pierwsze dane pokazują, że przez pierwsze trzy kwartały br. pociągami PKP Intercity podróżowało 43,5 mln pasażerów. To ponad 18 mln osób więcej niż po trzech kwartałach 2021 roku (wzrost o 72%). To także ponad 6,7 mln więcej (wzrost o 18%) niż w analogicznym okresie rekordowego do tej pory 2019 r. Tylko we wrześniu PKP Intercity przewiozło ponad 4,8 mln pasażerów. Stanowi to zauważalny wzrost w porównaniu do września zeszłego roku (3,5 mln) oraz września 2019 (blisko 4,05 mln), który dotychczas był najlepszych dziewiątym miesiącem roku ze wszystkich w historii.

Rozwój dynamicznego systemu sprzedaży, wprowadzanie nowych ofert, wpisujących się w rządowe programy przeciwdziałania inflacji, oraz dostosowywanie warunków dotychczas obowiązujących taryf połączone z konsekwentnie realizowaną strategią rozwojową PKP Intercity przyczyniają się do coraz większej liczby pasażerów. Obserwujemy duże zainteresowanie przejazdami naszymi pociągami, czego dowodem są m.in. liczby przewiezionych pasażerów – dodaje Tomasz Gontarz, Członek Zarządu PKP Intercity.

Ogólnopolska kampania reklamowa

Zwiększonej puli biletów w niższych cenach towarzyszy wielokanałowa kampania reklamowa. Od 7 października br. w telewizji emitowany będzie 30-sekundowy spot z krótką, humorystyczną historią nawiązującą do postaci Romea i Julii. Promocyjne spoty z bohaterami Romanem i Julią będzie można obejrzeć również w największych serwisach vod i w social mediach. Przekaz o milionie biletów w supercenach wzmacniany jest reklamą w radiu i na billboardach. Reklama online prowadzi do wyszukiwarki Łowcy Promo, w której można upolować bilety na połączenia PKP Intercity w wyjątkowo niskich cenach. Kampania jest kontynuacją platformy „Zakochaj się w kolei na nowo” promującej od kwietnia br. wprowadzenie dynamicznego zarządzania cenami w PKP Intercity.

Źródło: PKP Intercity

PKP Intercity udostępnia więcej tanich biletów

Dodaj komentarz