Raport z Polski Tabor Wydarzenia

PKP Intercity edukuje pasażerów w zakresie pierwszej pomocy

Cieszy nas tak wielkie zaangażowanie PKP Intercity w kwestię zapewnienia bezpieczeństwa pasażerom. Mamy świadomość, jak wielu z nich codziennie wybiera kolej. Ważne, by wiedzieli, jak prawidłowo nieść pomoc innym osobom lub mogli z niej samemu skorzystać – czy to ze strony współpasażera czy przeszkolonej załogi – podkreśla Szymon Kozłowski z Polskiej Grupy Ratownictwa Medycznego.

Pasażerowie czują się bezpiecznie w pociągach

Te działania mają wpływ na to, że pasażerowie wysoko oceniają poczucie bezpieczeństwa w pociągach. W cyklicznym badaniu satysfakcji przeprowadzonym wśród pasażerów PKP Intercity na jesieni 2020 roku wskaźnik satysfakcji w tej kategorii wyniósł 83 p.p (obliczany jako różnica między procentem pasażerów wskazujących najwyższe oceny a tymi wskazujące najniższe). Od 2013 roku satysfakcja z bezpieczeństwa w pociągu wzrosła aż o 45 p.p.

Dodaj komentarz