W jakim kierunku podąża program „Kolej Dużych Inwestycji” PKP Intercity S.A.? Jak zmienia się tabor największego dalekobieżnego przewoźnika pasażerskiego w Polsce? O tym rozmawiać będą uczestnicy XIII konferencji „Techniczno-Naprawczej PKP Intercity S.A. Tabor i infrastruktura”. Wydarzenie odbędzie się w dniach 18-20 października w Starych Sadach k. Mikołajek.
PKP Intercity ogłosił przetargi na zakup nowych lokomotyw elektrycznych i pojazdów typu push-pull. Wielomiliardowe plany inwestycyjne pokazują, że Spółka mocno stawia na rozwój i mierzy się z taborowymi wyzwaniami XXI-wieku.
Największy polski przewoźnik dalekobieżny do roku 2030 planuje uruchomić dwa razy więcej pociągów niż obecnie. Realizacja obranych celów wymaga współpracy z podmiotami realizującymi na co dzień działania na rzecz branży kolejowej: producentami i dostawcami usług. Kooperacja ta pozwoli spółce PKP Intercity na rozwój, a tym samym potwierdzi zaufanie pasażerów i pozycję na rynku,
Udział w XIII konferencji „Techniczno-Naprawczej PKP Intercity. Tabor i infrastruktura” zadeklarowali m.in. wiceprezes PKP Intercity – Tomasz Gontarz, Członkowie Zarządu PKP Intercity – Jarosław Oniszczuk oraz Krzysztof Świerczek, a także przedstawiciele czołowych firm związanych z taborem kolejowym.
Wydarzenie to okazja nie tylko do prezentacji produktów i działań, ale także możliwości kooperacji ze spółką PKP Intercity.
W trakcie październikowej konferencji nastąpi uroczyste podpisanie listu intencyjnego o współpracy pomiędzy producentem taboru kolejowego – ALSTOM a instytutem badawczym – Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznańskim Instytutem Technologicznym.
O szczegółach tego porozumienia poinformujemy wkrótce.
Jesteś zainteresowany udziałem w XIII konferencji „Techniczno-Naprawczej PKP Intercity. Tabor i infrastruktura”?
POBIERZ KARTĘ ZGŁOSZENIA
i prześlij ją na adres
a.modrzejewska@izbakolei.pl.
PROGAM WYDARZENIA: