Rozmawiał
Mateusz Izydorek vel Zydorek
Powiązane artykuły
Impact wspiera Program Zielona Kolej
Zastosowanie magazynów energii w sieci trakcyjnej niesie ze sobą wiele korzyści. Oprócz wspomnianej funkcji chwilowego ograniczenia mocy szczytowej co pozwala na znaczną optymalizacje kosztów związanych z opłatami za moc przyłączeniową, bateryjne magazyny energii poprawiają stabilizację sieci trakcyjnej, mogą stanowić awaryjne źródło zasilania lub pełnić funkcję lokalnego źródła uzupełniającego/zwiększającego moc podstacji. Dojrzałość technologii litowo-jonowej pozwala już […]
Koncepcja rozwiązań kompleksowych – rozmowa z Ryszardem Bojanowskim, Dyrektorem Rozwoju Rynku Pojazdów Szynowych SKB Drive Tech SA
Na koniec pytanie o plany na najbliższe miesiące? Najbliższe miesiące to dla nas wytężona praca. Uczestniczyliśmy jako wystawca w Targach TRAKO, gdzie nawiązaliśmy wiele nowych kontaktów oraz ugruntowaliśmy plany rozwoju z obecnymi klientami. Konkurencja oczywiście również nie śpi, więc musimy pracować cały czas nad jakością naszej oferty. Mamy doskonały zespół ludzi, którzy rozumieją, że najważniejszy […]
Andrzej Kulig, z-ca Prezydenta Krakowa: Premetrem przez centrum w 9 minut [WYWIAD]
Czy premetro zamyka dyskusję o utworzeniu w Krakowie metra? Pod względem funkcjonalnym, z punktu widzenia mieszkańca Krakowa – użytkownika transportu zbiorowego – premetro niczym nie różni się od metra. Co najważniejsze, premetro zapewnia szybki przejazd pod Śródmieściem. Do tego jest o połowę tańsze i pozwala na lepsze dostosowanie taboru do potrzeb przewozowych. Zresztą podobne do […]