Wydarzenia

UTK realizuje strategie Prezesa

Istotna jest też, prowadzona od pięciu lat akcja Kolejowa Kropla Krwi. W zorganizowanych dotychczas edycjach zebrano krew pozwalająca pomóc blisko 550 osobom. Ważnym elementem społecznej odpowiedzialności jest również dbanie o zachowanie historii kolei w Polsce. Służy temu m.in. projekt „Zabytki kolejnictwa – ocalić od zapomnienia” cykl reportaży przygotowywanych w UTK. Prowadzona przez cały 2021 rok kampania Europejskiego Roku Kolei pozwoliła na popularyzację zarówno podróży pociągiem. Prezes UTK był krajowym koordynatorem działań związanych z ERK.

Najbardziej widocznym elementem wspólnych europejskich obchodów był przejazd pociągu Connecting Europe Express. W Polsce z ogromnym odzewem spotkały się inicjatywy Prezesa UTK, m.in. cykl konferencji branżowych oraz promocja zawodów kolejowych wśród młodzieży. Dotychczasowe projekt – Centrum Egzaminowania i Monitorowania Maszynistów, Akademia Bezpieczeństwa Kolejowego, Kampania Kolejowe ABC zaplanowane są na kolejne lata, będą rozwijane i ulepszane.

Już niebawem ruszy nowoczesna platforma e-learnigowa ABK, w CEMM trwają prace kalibracyjne symulatorów, a zespół Kolejowego ABC już planuje nowe atrakcje na dzieci i dorosłych. Doświadczenia zdobyte przy realizacji tak wielu zadań pozwalają także na wskazanie ambitnych projektów do realizacji w kolejnych latach, takich jak choćby jeszcze większe otwarcie i poprawa obsługi klientów, już w wirtualnym urzędzie. Będziemy też wspierać kolejową edukacje młodzieży, bo mamy pewność, że wykwalifikowana kadra gwarantuje realizację procesów transportowych w sposób ekonomiczny, nowoczesny, zrównoważony, ekologiczny oraz bezpieczny.

RK

Strona “Kampanii Kolejowe ABC” z rekordową liczbą odwiedzin

Dodaj komentarz