Analizy Pasażer Raport z Polski

Bilety kolejowe chętniej kupujemy online [STATYSTYKA]

O blisko 100 mln wzrosła liczba biletów kolejowych sprzedanych w 2022 r. w porównaniu z 2021 r. Najwięcej, bo 49,5%, sprzedano biletów jednorazowych. Było ich o 50,4 mln więcej niż w 2021 r., co dało wzrost udziału biletów jednorazowych w ogóle sprzedanych biletów o 0,9 punktu procentowego (z 48,6%). Również zwiększyła się sprzedaż biletów okresowych – o 38,5 mln w porównaniu do 2021 r., ale udział tej kategorii spadł o 0,6 punktu procentowego (z 41,9% do 41,3%). Podobnie w przypadku kategorii „pozostałych biletów”, których sprzedano więcej o 8,2 tys., lecz udział tej grupy był niższy o 0,3 punktu procentowego (z 9,5% do 9,2%).

Źródło: UTK

Dodaj komentarz