W ciągu kilku najbliższych lat PKP Intercity planuje m.in. wprowadzić nowoczesny system sprzedaży biletów. Chce także uruchomić program lojalnościowy i rozwijać zdalne kanały sprzedaży. Jeszcze w 2022 roku pasażerowie będą mogli korzystać z nowej, łatwej w obsłudze aplikacji mobilnej PKP Intercity, która jest projektowana zgodnie z najnowszymi trendami i będzie oferowała szereg ułatwień dla podróżnych.
Powiązane artykuły
Stacja Chojnice zyska windy i dłuższe podziemne przejście
Na stacji Chojnice trwają prace poprawiające komfort podróży dla osób niepełnosprawnych. W ramach inwestycji pojawią się dwie windy. Odnowione i wydłużone zostanie także przejście podziemne. Zadanie warte ponad 14 mln zł netto prowadzą PKP Polskie Linie Kolejowe. Na stacji Chojnice przygotowywany jest wykop pod konstrukcję wydłużonego przejścia dla pieszych oraz szybu windowego na peronie nr […]
Najnowocześniejsze maszyny torowe w zasobach PKP PLK
Kombajn będzie wyposażony w innowacje wyróżniające go od innych tego typu maszyn. To radarowa penetracja gruntu (ang. ground penetrating radar), system pomiarowy poszczególnych warstw toru, system kontroli zagęszczeni warstwy nośnej podtorza. Innowacje będą dawać całościowy obraz właściwości geotechnicznych warstw znajdujących się pod torem, dostarczą dane do określenia grubości warstw podtorza i podsypki, a co za […]
Alstom dostarczy norweskim kolejom do 200 pociągów
Nowy Rok świetnie zaczął się dla firmy Alstom, międzynarodowego koncernu obsługującego sektor usług transportowych o niskiej emisyjności. 11 stycznia przedsiębiorstwo podpisało przełomowy kontrakt na dostarczenie do 200 pociągów regionalnych Coradia Nordic. Stroną zamawiającą jest norweska, państwowa spółka kolejowa Norske Tog AS. Szacuje się, że to jak do tej pory największe przedsięwzięcie kolejowe w Norwegii, którego […]