W ciągu kilku najbliższych lat PKP Intercity planuje m.in. wprowadzić nowoczesny system sprzedaży biletów. Chce także uruchomić program lojalnościowy i rozwijać zdalne kanały sprzedaży. Jeszcze w 2022 roku pasażerowie będą mogli korzystać z nowej, łatwej w obsłudze aplikacji mobilnej PKP Intercity, która jest projektowana zgodnie z najnowszymi trendami i będzie oferowała szereg ułatwień dla podróżnych.
Powiązane artykuły
Poznaliśmy wykonawcę prac przygotowawczych dla szprychy nr 5
Program CPK zakłada także wybudowanie nowej linii nr 631 Milanów – Biała Podlaska – Fronołów, stanowiącej fragment tzw. Magistrali Wschodniej, łączącej Rzeszów, Lublin i Białystok. Prace budowlane dla tej linii mają ruszyć w 2030 r. i zakończyć się w 2034 r. Program Kolejowy CPK zakłada budowę łącznie prawie 1800 km nowych linii, które mają powstać do końca 2034 r. Na te inwestycje składa się […]
Dwa pociągi Leo Express na jednym torze. Dzieliło je 508 metrów
Dokładnie 508 metrów dzieliło od zderzenia dwa pociągi Leo Express, które znalazły się na jednym torze. Do niebezpiecznej sytuacji doszło 22 lipca w miejscowości Jablonné nad Orlicí w Czechach. Dochodzenie w sprawie rozpoczął już czeski Inspektorat kolei. Z pierwszych ustaleń wynika, że maszynista jednego z pociągów przeoczył sygnał zatrzymania. Jak informuje rzecznik Leo Express, maszynista […]
Ulewne deszcze zakłóciły kursowanie pociągów w Indiach
Dziesiątki odwołanych i setki opóźnionych pociągów to efekt ulewnych deszczy, które przeszły nad Bombajem. Indyjski Departament Meteorologiczny ostrzega przed kolejnymi opadami. Deszcz pada od wczoraj. Zakłócenia odnotowano na liniach portowych oraz centralnych – obsługiwanych przez Central Railway. Po ulewnych deszczach monsunowych zalane zostały tory. Według władz połączenia kolejowe między Chhatrapati Shivaji Maharaj Terminus (CSMT) a […]