Pojazd jest niskopodłogowy, jednak na życzenie klienta w środku, zamiast niewielkiej rampy, umiejscowiono niewielki stopień. Tramwaj wyróżnia się przestronnym wnętrzem, panoramicznymi oknami i drewnianymi siedzeniami. Względem oczekiwań osób o ograniczonych możliwościach poruszania się, w tramwaju zastosowano dwie przestrzenie na wózki. Nacisk postawiono również na ekologię – w systemie klimatyzacji ma zostać wykorzystany naturalny czynnik chłodzący CO2. Pojazd ma również zawierać pompy ciepła, system wspomagający hamowanie, kamery do monitoringu martwych punktów i system rozpoznawania znaków.
Powiązane artykuły
CUPT świętuje 15-lecie istnienia
Obecnie CUPT odpowiada już za trzy programy unijne: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIiŚ), Program Operacyjny Polska Wschodnia 2014-2020 (POPW), Instrument „Łącząc Europę” (CEF). W ramach mijającej perspektywy finansowej UE 2014-2020, w sektorze transportu zakontraktowali ponad 90% dostępnych środków. Podpisali także prawie 400 umów z Beneficjentami. Do końca okresu rozliczeniowego perspektywy, czyli 2023 roku, CUPT […]
Pierwszy pociąg odjechał ze stacji Warszawa Główna
W niedzielę, po raz pierwszy od 24 lat, ze stacji Warszawa Główna odjechał pierwszy pociąg. Jej otwarcie usprawni podróże regionalne m.in. w kierunku Skierniewic i Łowicza. W niedzielę 14 marca na sieci kolejowej w Polsce wprowadzana jest korekta rozkładu jazdy. Korekta rozkładu jazdy pociągów. PKP Intercity prezentuje zmiany Zmiany w organizacji ruchu będą w stolicy. […]
Podwyżki w branży kolejowej. Kto i ile dostanie?
Mediana zarobków maszynistów wynosi 6 160 zł brutto, średnie zarobki konduktorów to 3 740 zł brutto – podaje portal wynagrodzenia.pl. Pracownikom kolei należącym do związków zawodowych udało się w ostatnim czasie wynegocjować podwyżki. Kiedy i o ile wzrosną zarobki? O podwyżkach w branży kolejowej przeczytać możemy w najnowszym wydaniu „Głosu Maszynisty”. W artykule zaprezentowano zmiany w […]