Pojazd jest niskopodłogowy, jednak na życzenie klienta w środku, zamiast niewielkiej rampy, umiejscowiono niewielki stopień. Tramwaj wyróżnia się przestronnym wnętrzem, panoramicznymi oknami i drewnianymi siedzeniami. Względem oczekiwań osób o ograniczonych możliwościach poruszania się, w tramwaju zastosowano dwie przestrzenie na wózki. Nacisk postawiono również na ekologię – w systemie klimatyzacji ma zostać wykorzystany naturalny czynnik chłodzący CO2. Pojazd ma również zawierać pompy ciepła, system wspomagający hamowanie, kamery do monitoringu martwych punktów i system rozpoznawania znaków.
Powiązane artykuły
Kraków: tramwaje wracają na ul. Św. Gertrudy i Stradomskiej
Od niedzieli 31 maja tramwaje wrócą na ul. Św. Gertrudy i Stradomskiej w Krakowie. W dalszym ciągu wyłączony będzie ruch tramwajowy na ul. Krakowskiej i Legionów Piłsudskiego oraz w tunelu tramwajowym. W związku ze zmianami linie tramwajowe będą funkcjonować w następujący sposób: nr 1– częstotliwość kursowania w dni powszednie w okresie międzyszczytowym zostanie zwiększona do […]
Charyzmatyczny „Orzech” patronem wrocławskiego tramwaju
Już w latach 70. zaangażował się w pomoc prześladowanym przez władzę działaczom opozycyjnym. Wielokrotnie karany grzywnami przez kolegia ds. wykroczeń, a w latach 1981-1989 wielokrotnie przesłuchiwany. 29 sierpnia 1980 r. celebrował Mszę św. w Zajezdni Autobusowej nr VII MPK we Wrocławiu. Od września tego roku był kapelanem wrocławskiej „Solidarności”, uczestniczył też w ogólnopolskiej głodówce kolejarzy […]
Świętujemy Europejski Dzień Maszynisty
Dodatkowo 16 września startuje konkurs plastyczny dla dzieci „Jak widzisz zawód maszynisty kolejowego”, do którego prace zgłaszać można do 23 września. Konkurs dostępny jest na profilu Facebook POLREGIO. Post Views: 1 870