Raport z Polski Wydarzenia

Kampania #dzieciztorow ze statuetkami “Kultury Bezpieczeństwa”

W związku z przyznaniem kampanii #dzieciztorow Wyróżnienia w VIII konkursie Kultury Bezpieczeństwa w Transporcie Kolejowym, Polska Izba Kolei, będąca wydawcą „Raportu Kolejowego”, może posługiwać się złotym logotypem Kultury Bezpieczeństwa przez najbliższy rok. Złote logo zobaczycie m.in. na stronie głównej Polskiej Izby Kolei czy portalu raportkolejowy.pl.
W związku z przyznaniem kampanii #dzieciztorow Wyróżnienia w VIII konkursie Kultury Bezpieczeństwa w Transporcie Kolejowym, Polska Izba Kolei, będąca wydawcą „Raportu Kolejowego”, może posługiwać się złotym logotypem Kultury Bezpieczeństwa przez najbliższy rok. Złote logo zobaczycie m.in. na stronie głównej Polskiej Izby Kolei czy portalu raportkolejowy.pl.

Dodaj komentarz