Koleje Śląskie chcą poznać opinie pasażerów na temat jakości świadczonych przez siebie usług przewozowych. Od 2 sierpnia prowadzą badanie satysfakcji pasażera. Jak wziąć w nim udział?
Koleje Śląskie w ciągu doby uruchamiają prawie 400 pociągów. Stanowi to ogromny potencjał przewoźnika, który z roku na rok rozwija swoje możliwości. To także wyzwanie dla ekspertów spółki, którzy nieustannie pracują nad zwiększeniem jakości świadczonych usług.
Pomimo pandemii koronawirusa, która skutkowała zmniejszeniem frekwencji na pokładzie pociągów KŚ, nie wpłynęło to na fakt, że najważniejszy dla przewoźnika jest pasażer.
W celu zebrania opinii o świadczonych usługach przewozowych, pozyskania informacji dotyczących oczekiwań pasażerów wobec nowego taboru, a także zidentyfikowania potrzeb osób z niepełnosprawnościami, Koleje Śląskie od 02 sierpnia 2021 roku będą przeprowadzały badanie satysfakcji pasażera.
– To opinie i głos naszych pasażerów od zawsze były i nadal są dla nas najważniejsze. Codziennie podejmujemy starania, które sprawiają, że komfort podróży, stan taboru i standardy obsługi pasażerskiej są na najwyższym poziomie. Badanie satysfakcji pasażera to kolejny krok w celu doskonalenia świadczonych przez Koleje Śląskie usług.– podkreśla Jakub Wosik, Rzecznik Pasażera Kolei Śląskich.
Badanie rozpoczęło się 2 sierpnia – prowadzone będzie w formie ankiety elektronicznej oraz wywiadu tradycyjnego, realizowanego na pokładach pociągów.
Pozyskane w wyniku badania odpowiedzi będą analizowane co kwartał. Zapoznanie się z opiniami i ocenami poszczególnych obszarów funkcjonowania Kolei Śląskich pozwoli na zrozumienie aktualnych potrzeb pasażerów, a także wskaże kierunek najważniejszych działań, które powinny być wdrażane w celu nieustannego podwyższania satysfakcji klienta.
Śląski przewoźnik zachęca do wypełnienia badania w formie elektronicznej na stronie https://ankieta.kolejeslaskie.pl/.