Wyniki za okres trzech kwartałów 2020 r. to 162 mln ton, 38 mld tonokilometrów oraz 56 mln pociągokilometrów, co oznacza spadek w stosunku do wartości osiągniętych w 2019 r. odpowiednio o 8,8 proc., 10,1 proc. oraz 9 proc.. Średnia odległość przewozu w okresie od stycznia do września 2020 r. wyniosła 234 km. Wyniki za ten okres są lepsze niż te z 2016 r. kiedy w tym samym czasie masa wyniosła 161,8 mln ton, praca przewozowa, 37 mln tonokilometrów oraz 54 mln pociągokilometrów.
Powiązane artykuły
Koleje Dolnośląskie uruchamiają nowe połączenia – m.in. do Trutnova i Adrspachu
Koleje Dolnośląskie zaprezentowały rozkład jazdy po sezonowej korekcie. Na tory wyjedzie 18 nowych pociągów, w tym do Trutnova i Adrspachu – na popularne trasy do turystycznych miejscowości. Zmiany wejdą w życie od 14 marca. Dolnośląski przewoźnik utrzyma siatkę obowiązujących aktualnie połączeń, uzupełni je o kilkanaście nowych – m.in. do Kątów Wrocławskich, Malczyc i czeskich miejscowości, […]
Bezpieczni na przejeździe – rusza akcja “Październik miesiącem edukacji”
Pamiętajcie, w razie potrzeby zawsze możecie wyłamać rogatkę. Jeśli jesteście na przejeździe, a szlabany się zamknęły, to nie czekajcie, wyłamcie rogatkę, zjedźcie z toru i skontaktujcie się ze służbami korzystając z Żółtej Naklejki PLK. Więcej informacji na temat projektu Żółta Naklejka PLK i kampanii społecznej „Bezpieczny Przejazd” oraz realizowanych w jej ramach działań można znaleźć na […]
Podróż pociągiem a reklamacja. Jakie prawa przysługują pasażerom?
Warto wtedy uzyskać od konduktora poświadczenie o występowaniu danej niedogodności (np. w postaci adnotacji na bilecie potwierdzonej pieczątką). Otrzymane w ten sposób potwierdzenie może stanowić podstawę do złożenia reklamacji. Jak złożyć reklamację? Reklamację powinniśmy kierować bezpośrednio do przewoźnika, w którego pociągu doszło do nieprawidłowości. Lista spółek kolejowych prowadzących przewozy pasażerskie wraz z danymi kontaktowymi znajduje się na stronie UTK. […]