Rok 2020 był dla naszej firmy rokiem intensywnego rozwoju. Wyniki i cele, jakie osiągnęliśmy z pewnością cieszą i dają motywację do dalszych działań – informuje nas Prezes Zarządu Łukasz Bojko.
Rok ciężkiej pracy zaowocował dla firmy pierwszymi wykonanymi naprawami rewizyjnymi P4 pojazdów SA108. Co więcej, w ramach dalszego rozwijania naszych kompetencji i doświadczenia udało się nam pozyskać zamówienie na wykonanie naprawy głównej połączonej z głęboką modernizacją pojazdu SA108. Obecnie jesteśmy na półmetku realizacji tego zamówienia i mamy nadzieję, że pojazd uda się przekazać do Klienta znacznie szybciej niż przewiduje to termin umowy. Ponadto stale jesteśmy obecni na rynku utrzymaniowym pojazdów szynowych, świadcząc usługi utrzymania taboru oraz komponentów u takich klientów jak Koleje Mazowieckie, Koleje Śląskie, Tramwaje Warszawskie, czy Polregio – dodaje Ł. Bojko.
Zakres działalności Spółki Public Transport Service dotyczy zarówno napraw, jak i bieżących czynności serwisowych taboru kolejowego oraz tramwajowego. Firma zajmuje się ponadto naprawami komponentów pojazdów szynowych takich jak: układy klimatyzacji, układy napędowe, układy hamulcowe czy wyposażanie wnętrza. Ponadto Spółka posiada liczny katalog komponentów, które dostarcza zarówno do krajowych, jak i zagranicznych przewoźników.
W ramach prowadzonej działalności staramy się dostarczyć Klientowi usługi oraz produkty najwyższej jakości, w optymalnym czasie oraz cenie. Kluczem do dostarczania Klientom najwyższej jakości usług jest nasza doświadczona karda pracowników. Ponadto staramy nieustannie podnosić jakość naszych usług, z tego względu od 2018 roku posiadamy certyfikat ISO:9001, w 2020 uzyskaliśmy certyfikat ISO TS 22163 (IRIS), a na początku roku 2021 poddamy się certyfikacji ECM – kontynuuje Prezes Ł. Bojko.
Najnowszy projekt, na którym skupia się spółka PTS, to modernizacja tramwajów 105N i pokrewnych. Przygotowaliśmy wspólnie z firmą Reszetar Desing Studio koncepcję, którą chcielibyśmy rozwijać i udoskonalać z przewoźnikami tramwajowymi. Nasza koncepcja zakłada możliwość szybkiej modernizacji zarówno zewnętrznej, jak i wewnętrznej starszych modeli pojazdów. W naszej koncepcji omawianej modernizacji widzimy odpowiedź na trudny okres dla branży, jaki czeka nas w najbliższym czasie w związku ograniczoną dostępnością środków finansowych spowodowaną z pandemią Covid-19 – przekazuje Ł. Bojko.