– Debata Otwarcia Targów z udziałem Michaela Petera (jako Przewodniczący UNIFE),
– Śniadanie prasowe Siemensa nt. oprogramowania dla kolei,
Rail Freight Forum 2025 – debata o kolei towarowej Fundacji ProKolej,
„Gotowość Polski do realizacji programu kolei dużych prędkości” – panel dyskusyjny SITK
– Debata „Technologie przyszłości na kolei” – organizowana przez SIRTS
Powiązane artykuły
FPS podpisze pierwszy kontrakt na dostawę swoich dwunapędowych pociągów. Lubuskie dokłada pieniądze
Województwo Lubuskie dołoży pieniądze i podpisze umowę z Fabryką Pojazdów Szynowych. Poznański producent tym samym zgarnie pierwszy kontrakt na dostawę swoich dwunapędowych zespołów trakcyjnych. Pod koniec września br. Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego otworzył oferty w przetargu na zakup dwóch dwunapędowych zespołów trakcyjnych; w wersji dwu- oraz trójczłonowej. W przetargu wpłynęła jedna oferta złożona przez Fabrykę […]
Knorr-Bremse współpracuje z Nexxiot
Niemiecki dostawca systemów kolejowych, Knorr-Bremse, zawarł umowę o strategicznej współpracy i inwestycji ze szwajcarską firmą TradeTech Nexxiot. Jej celem będzie opracowanie cyfrowych modeli biznesowych dla branży kolejowej. Knorr-Bremse zainwestował 60 mln euro w zakup mniejszościowego pakietu udziałów w spółce Nexxiot. Ma ona doświadczenie w wyposażaniu wagonów i kontenerów w technologię Internetu rzeczy (IoT). Umowa umożliwi […]
Pociągi wracają na świętokrzyskie linie
W województwie świętokrzyskim na liście podstawowej Programu Przystankowego znalazło się 9 lokalizacji: Stawiany Pińczowskie, Dębska Wola, Włoszczowice, Grochowiska, Nida, Kije, Brzeziny na linii kolejowej Kielce – Busko-Zdrój, Małogoszcz i Rykoszyn na linii Kielce – Częstochowa. W „Rządowym programie budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” uwzględniono 355 lokalizacji w całej Polsce. Na liście podstawowej […]