Pasażer

Sukces oferty Bilet Kibica PKP Intercity podczas EURO 2024

Niemal dwa tysiące fanów piłki nożnej skorzystało ze specjalnej oferty PKP Intercity “Bilet Kibica“, dedykowanej wszystkim udającym się do Niemiec na grupowe mecze reprezentacji Polski podczas turnieju UEFA EURO 2024. Narodowy przewoźnik uruchomił specjalne pociągi na mecze Polaków z Holandią, Austrią i Francją, które odbyły się odpowiednio w Hamburgu, Berlinie i Dortmundzie.

Kibice w pociągu specjalnym PKP Intercity (Fot. Ministerstwo Infrastruktury)
Kibice w pociągu specjalnym PKP Intercity (Fot. Ministerstwo Infrastruktury)

Sukces połączeń PKP Intercity na EURO 2024 należy przypisać dobrej ofercie, która idealnie wpisała się w potrzeby kibiców. Cena biletu na przejazd w dwie strony wynosiła 54,90 euro (ok. 250 zł), co w połączeniu z czasem podróży, stanowiło interesującą alternatywę dla podróży samochodem do Niemiec.

Wysoka frekwencja w pociągach dla kibiców

Kibice, którzy zdecydowali się na wyjazd specjalnymi pociągami, po dotarciu na miejsce mieli zagwarantowany czas na krótkie zwiedzanie miasta, spokojne dotarcie na stadion lub do strefy kibica, a następnie powrót na dworzec. Z oferty „Bilet Kibica” skorzystało dokładnie 1957 osób, a średnia frekwencja w pociągach na mecze reprezentacji wyniosła 84%, z wyłączeniem pociągu powrotnego z Berlina, z którego w związku z wydłużeniem swojego pobytu w Berlinie skorzystała niższa liczba pasażerów.

Cieszymy się, że kibice tak licznie skorzystali z naszej oferty i wypełnili przygotowane dla nich pociągi. To dla nas wielka satysfakcja, że mogliśmy mieć swój udział w tworzeniu wspomnień związanych z Mistrzostwami Europy – powiedział Janusz Malinowski, Prezes PKP Intercity.

Codzienne połączenia do Berlina i zwiększona liczba miejsc w pociągach do Niemiec

Poza ofertą przygotowaną specjalnie na mecze reprezentacji Polski, od 13 do 27 czerwca br. pociągi jadące z Polski do Berlina kursowały codziennie oferując większą niż standardowo liczbę miejsc. PKP Intercity wzmocniło w sumie 79 pociągów 182 dodatkowymi wagonami w pociągach kursujących między Polską a Niemcami, w połączeniach z Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Przemyśla, Wrocławia i Poznania.

Dodaj komentarz