Projektując tramwaj TANGO NF3 dla Sarajewa inżynierowie Stadlera położyli nacisk na funkcjonalne i nowoczesne rozplanowanie przestrzeni pojazdu. W rezultacie powstał tramwaj oferujący pasażerom i personelowi obsługi wysoki komfort jazdy przy niskich kosztach eksploatacji. TANGO NF3 posiada modułową budowę, ergonomiczną kabinę motorniczego i jest w pełni klimatyzowany. Obrotowe wózki jezdne z elastyczną ramą zapewniają spokojny bieg pojazdu. Optymalne rozmieszczenie drzwi umożliwia szybką wymianę pasażerów. Konfiguracja siedzeń zapewnia odpowiedni komfort nawet na dłuższych, typowych dla Sarajewa trasach. Pojazd mieści 180 pasażerów, w tym 79 osób na miejscach siedzących. Jednokierunkowy, trójczłonowy tramwaj ma długość 31,1m, szerokość 2,4 m i wysokość 3,6 m. Jest w pełni niskopodłogowy i dostosowany do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Rozwija maksymalną prędkość 70 km/h i charakteryzuje się niskim poziomem hałasu. Spełnia wszystkie wymagania norm i przepisów unijnych.
Powiązane artykuły
ENIKA – badania gwarantujące jakość
O efektywności wykorzystania stanowisk badawczych w sprawdzaniu urządzeń dla taboru tramwajowego świadczy wysoki wskaźnik gotowości technicznej urządzeń Eniki. W roku 2020 dla wszystkich rodzajów układów napędowych tramwajów będących w okresie gwarancji wyniósł on ponad 99,6%. Znacznie ważniejszym dowodem słuszności rozbudowy stanowisk badawczych są jednak informacje o wysokiej niezawodności eksploatowanych pojazdów z urządzeniami Eniki spływające od […]
W wakacje PKP Intercity wybrało ponad 20 mln pasażerów
Od początku czerwca do końca sierpnia 2023 roku z usług przewoźnika skorzystało ponad 20 mln podróżnych. To o 1,8 mln więcej niż w czasie ubiegłorocznego sezonu letniego i 7,9 mln więcej niż dwa lata temu. Tylko 11 sierpnia z PKP Intercity podróżowało 254 tys. osób. Od stycznia usługi PKP Intercity wybrało już blisko 45 mln […]
Kraków: regularne kursy rozpoczął trzeci Lajkonik
W sobotę 26 czerwca, przed godz. 5.00 na krakowskie tory wyjechał trzeci Lajkonik. Regularne kursy będzie odbywał na linii nr 52 z nowohuckiego os. Piastów do pętli Czerwone Maki P+R. Tramwaje Lajkonik to nowoczesne pojazdy produkowane przez firmę Stadler. Wyróżnia je nie tylko design, ale również innowacyjne rozwiązania techniczne. Dwa wagony z realizowanego kontraktu będą […]