Projektując tramwaj TANGO NF3 dla Sarajewa inżynierowie Stadlera położyli nacisk na funkcjonalne i nowoczesne rozplanowanie przestrzeni pojazdu. W rezultacie powstał tramwaj oferujący pasażerom i personelowi obsługi wysoki komfort jazdy przy niskich kosztach eksploatacji. TANGO NF3 posiada modułową budowę, ergonomiczną kabinę motorniczego i jest w pełni klimatyzowany. Obrotowe wózki jezdne z elastyczną ramą zapewniają spokojny bieg pojazdu. Optymalne rozmieszczenie drzwi umożliwia szybką wymianę pasażerów. Konfiguracja siedzeń zapewnia odpowiedni komfort nawet na dłuższych, typowych dla Sarajewa trasach. Pojazd mieści 180 pasażerów, w tym 79 osób na miejscach siedzących. Jednokierunkowy, trójczłonowy tramwaj ma długość 31,1m, szerokość 2,4 m i wysokość 3,6 m. Jest w pełni niskopodłogowy i dostosowany do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Rozwija maksymalną prędkość 70 km/h i charakteryzuje się niskim poziomem hałasu. Spełnia wszystkie wymagania norm i przepisów unijnych.
Powiązane artykuły
Jedna podróż – dwa wypadki. Pechowy przejazd pociągu Polregio [ZDJĘCIA]
Pechowy pociąg – tak w skrócie określić można dzisiejszy przejazd składu Polregio na trasie Bielsko-Biała – Kraków. Pociąg dwukrotnie zderzył się z samochodami osobowymi. Jak informują lokalne media, do pierwszego zdarzenia doszło rano, krótko po godz. 8.00, na niestrzeżonym przejeździe kolejowym przy ul. Św. Floriana w Kalwarii Zebrzydowskiej. EZT EN57 zderzył się z Toyotą Yaris. […]
W związku z inflacją wzrastają ceny biletów kolejowych
Wraz z początkiem sierpnia Polregio oraz krajowe spółki regionalne – Koleje Dolnośląskie oraz Koleje Wielkopolskie wprowadziły nowy cennik biletów za przejazdy kolejowe. Rosnąca inflacja wpływa nie tylko ceny żywności – zmusza także przewoźników do podnoszenia opłat, co szczerze przyznaje Polregio. Jednocześnie zaznacza, że do modyfikacji cennika przyczyniła się także coraz droższa energia elektryczna oraz olej […]
Siemens Mobility pracuje nad technologią wodorową LOHC w lokomotywach
Siemens Mobility i Helmholtz Institute Erlangen-Nuremberg uzgodniły wspólne badania nad zastosowaniem technologii wodorowej LOHC w transporcie kolejowym. Testy obejmą między innymi zastosowanie wodoru w lokomotywie Vectron.