Projektując tramwaj TANGO NF3 dla Sarajewa inżynierowie Stadlera położyli nacisk na funkcjonalne i nowoczesne rozplanowanie przestrzeni pojazdu. W rezultacie powstał tramwaj oferujący pasażerom i personelowi obsługi wysoki komfort jazdy przy niskich kosztach eksploatacji. TANGO NF3 posiada modułową budowę, ergonomiczną kabinę motorniczego i jest w pełni klimatyzowany. Obrotowe wózki jezdne z elastyczną ramą zapewniają spokojny bieg pojazdu. Optymalne rozmieszczenie drzwi umożliwia szybką wymianę pasażerów. Konfiguracja siedzeń zapewnia odpowiedni komfort nawet na dłuższych, typowych dla Sarajewa trasach. Pojazd mieści 180 pasażerów, w tym 79 osób na miejscach siedzących. Jednokierunkowy, trójczłonowy tramwaj ma długość 31,1m, szerokość 2,4 m i wysokość 3,6 m. Jest w pełni niskopodłogowy i dostosowany do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Rozwija maksymalną prędkość 70 km/h i charakteryzuje się niskim poziomem hałasu. Spełnia wszystkie wymagania norm i przepisów unijnych.
Powiązane artykuły
Rzeszów z szansą na tramwaj? [WYWIAD]
Ogólnopolskie media obiegła informacja o pomyśle budowy w Rzeszowie linii tramwajowej. Czy inwestycja ma szansę powstać? O to pytamy Prezydenta Miasta Rzeszowa Konrada Fijołka. W Rzeszowie dużo mówi się o usprawnieniu komunikacji miejskiej. Jaki jest powód podjęcia rozmów o budowie linii tramwajowej, której do tej pory nie było? Pomysł budowy w Rzeszowie linii tramwajowej jest […]
CZ LOKO dostarczy lokomotywy hybrydowe do Włoch
CZ LOKO dostarczy dwie lokomotywy dla włoskiego przewoźnika towarowego Mercitalia – informuje portal zdopravy.cz. Kontrakt obejmuje dostawę lokomotyw z napędem elektrycznym i spalinowym. Podpisana umowa zawiera prawo opcji na dostawę dwóch kolejnych lokomotyw. Kontrakt ważny będzie w latach 2023 oraz 2024. CZ LOKO dostarczy lokomotywy DualShunter 2000. Mocny silnik wysokoprężny Caterpillar, umożliwiający pracę na bocznicach, […]
Wojna tranzytowa za wschodnią granicą
Po Litwie Ukraina de facto zablokowała tranzyt kolejowy nawozów potasowych, które produkowane są przez „Belaruskali”, jedną z największych spółek państwowych Białorusi. Produkty chemiczne jechały przez terytorium Litwy do portu w Kłajpedzie.