Projektując tramwaj TANGO NF3 dla Sarajewa inżynierowie Stadlera położyli nacisk na funkcjonalne i nowoczesne rozplanowanie przestrzeni pojazdu. W rezultacie powstał tramwaj oferujący pasażerom i personelowi obsługi wysoki komfort jazdy przy niskich kosztach eksploatacji. TANGO NF3 posiada modułową budowę, ergonomiczną kabinę motorniczego i jest w pełni klimatyzowany. Obrotowe wózki jezdne z elastyczną ramą zapewniają spokojny bieg pojazdu. Optymalne rozmieszczenie drzwi umożliwia szybką wymianę pasażerów. Konfiguracja siedzeń zapewnia odpowiedni komfort nawet na dłuższych, typowych dla Sarajewa trasach. Pojazd mieści 180 pasażerów, w tym 79 osób na miejscach siedzących. Jednokierunkowy, trójczłonowy tramwaj ma długość 31,1m, szerokość 2,4 m i wysokość 3,6 m. Jest w pełni niskopodłogowy i dostosowany do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Rozwija maksymalną prędkość 70 km/h i charakteryzuje się niskim poziomem hałasu. Spełnia wszystkie wymagania norm i przepisów unijnych.
Powiązane artykuły
LOTOS Kolej rozpoczął przewozy diesela do Czech
LOTOS Kolej rozpoczął przewozy diesela do Czech. Paliwo transportowane jest z Gdańska do miejscowości Sedlnice, na podstawie Certyfikatu Bezpieczeństwa, wydanego przez czeski organ nadzorczy – Drážní Úřad. Na mocy certyfikatu, spółka nie musi korzystać z zagranicznych podwykonawców, co przede wszystkim optymalizuje koszty i czas wykonywanych przewozów. – Rozszerzenie działalności na trzy państwa to szansa dla LOTOS […]
„Piątki z UTK” – internetowe spotkania dla branży kolejowej
„Piątki z UTK” to szansa na omówienie przepisów, nieprawidłowości wykazanych podczas kontroli czy zasad nadzoru nad pracą komisji kolejowych. Na pytania odpowiadają eksperci Urzędu Transportu Kolejowego. W ubiegłym roku „Piątki z UTK” odbyły się 60 razy. W tym roku odbyło się ponad 40 spotkań. „Piątki z UTK” odbywają się w formie zdalnej. Na stronie internetowej […]
PKP Intercity: Nowy wagon H. Cegielski wymaga poprawek
Podczas tegorocznych targów TRAKO 2025 zaprezentowano pierwszy wagon pasażerski wyprodukowany przez H. Cegielski – Fabrykę Pojazdów Szynowych. Nowa konstrukcja wzbudziła duże zainteresowanie branży kolejowej, jednak PKP Intercity podkreśla, że prototyp w obecnej formie nie spełnia jeszcze wymagań przewoźnika ani oczekiwań pasażerów. Jak poinformowało PKP Intercity, prezentacja pojazdu na TRAKO miała charakter nie tylko pokazowy, ale […]

	
			


