Pasażer

Utrudnienia na linii kolejowej nr 7 – Warszawa – Dęblin

Między 6 lipca a 14 sierpnia br. kontynuowane będą prace modernizacyjne linii nr 7 WarszawaDęblin. Utrudnienia związane z przebudową stacji Otwock spowodują wstrzymanie przewozów kolejowych na odcinku Otwock – Józefów. W tym czasie ruch kolejowy zostanie zastąpiony komunikacją autobusową. Będzie także obowiązywać wzajemne honorowanie biletów KM i ZTM.

W czasie prac część pociągów Kolei Mazowieckich na linii Warszawa – Józefów zostanie odwołana lub skrócona do stacji Józefów i Warszawa Falenica. Wprowadzona zostanie też zastępcza komunikacja autobusowa

autobusy KM:

  • linii zastępczej zwykłej oznaczonej jako Z-7, kursujące z zatrzymaniem na wszystkich przystankach na trasie ze stacji Pilawa do stacji Warszawa Falenica
    i z powrotem (umożliwiające dogodną przesiadkę do autobusów ZTM oraz pociągów SKM i KM);
  • linii zastępczej przyspieszonej oznaczonej jako RE, skomunikowane z pociągami w stacji Józefów i Pilawa, kursujące ze stacji Pilawa do stacji Józefów i z powrotem, zatrzymujące się dodatkowo na przystankach w Otwocku i w Świdrze.

autobusy ZTM linii zastępczej ZS7 kursujące w 1. i 2. strefie na trasie: Wiatraczna – Grochowska – Płowiecka – Błękitna – Widoczna (powrót Widoczna) – Patriotów (jezdnia zachodnia) – Marszałka Józefa Piłsudskiego – Hugona Kołłątaja – Świderska – Kupiecka – Kupiecka (powrót Kupiecka – Stanisława Staszica). Przystanek Wąska będzie przystankiem granicznym pomiędzy 1. i 2. strefą ZTM.

Bilety KM (wszystkich rodzajów, do odpowiednich stacji, strefowe lub sieciowe) będą honorowane w:

ZS7 na całej trasie,
521 na odcinku Pl. Zawiszy – PKP Falenica,
135 na odcinku pl. Szembeka– PKP Olszynka Grochowska,
oraz w autobusach i tramwajach kursujących ciągami pokrywającymi się z trasą ww. linii.

Bilety ZTM (wszystkich rodzajów, z uwzględnieniem stref biletowych) będą honorowane:

Bilety ZTM wydane na 2. strefę zachowują ważność w autobusach linii ZS7 na odcinku Wąska – PKP Falenica.

Pasażerowie z biletami „kartonikowymi” ZTM, które nie zostały wcześniej skasowane, są zobowiązani do ich skasowania przez trwałe napisanie na ich odwrocie daty i godziny rozpoczęcia przejazdu w formacie 24-godzinnym, czyli np.  06.07. godz. 08:55, a posiadacze biletów zakodowanych na nośnikach elektronicznych muszą je uprzednio aktywować.

Szczegółowe informacje są dostępne pod numerem tel. Call Center KM 22 364 44 44.

Dodaj komentarz