Łódzka Kolej Aglomeracyjna kolejny raz odebrała certyfikat Jakość Roku Złoto, który potwierdza zaangażowanie w ciągłą poprawę standardów obsługi Pasażerów.
Jakość obsługi ma dla łódzkiego przewoźnika kluczowe znaczenie. ŁKA została nagrodzona za wprowadzenie i utrzymanie wysokich standardów na co składa się szereg elementów:
- Nowoczesny, odpowiednio serwisowany tabor zapewnia niezakłócone kursowanie pociągów ŁKA.
- Oferta przewozowa, która zapewnia obsługę jak największej liczby pasażerów na każdej z obsługiwanych linii przez cały dzień. W przypadku ŁKA wykracza ona poza pociągi, albowiem przewoźnik współpracuje z przewoźnikami komunikacji miejskiej oraz jest skomunikowany z autobusami PKS. Dopełnieniem dobrej oferty jest także umożliwienie szybkiego zakupu biletów poprzez wielokanałowy, łatwo dostępny system sprzedaży.
- Doskonalona w jakości obsługi kadra sprawia, że podróż Łódzką Koleją Aglomeracyjną jest przyjemna i bezstresowa.
- Dobrej jakości informacja dla pasażerów przekazywane przez serwis infoportal.lka.lodzkie.pl oraz social media, dzięki czemu pasażerowie mają możliwie najdokładniejsza informację o realizacji przejazdu.
- Monitorowana dostępność dla osób niepełnosprawnych i z ograniczoną mobilnością na każdym etapie obsługi: od strony internetowej, poprzez kasy, a na EZT Flirt3 skończywszy.
RK