OnTrain to nowa spółka, której większościowym udziałowcem jest Marguerite, paneuropejski inwestor infrastrukturalny, a pozostałymi Griffin Capital Partners – prywatny inwestor oraz firma zarządzająca aktywami na rynku private equity i nieruchomości w Europie Środkowo-Wschodniej, Niemczech i innych wybranych krajach UE, oraz WBW Invest, polska firma inwestycyjna działająca w sektorach: energii odnawialnej, transportu i logistyki, posiadająca duże doświadczenie w branży kolejowej, w szczególności w wynajmie taboru kolejowego. Strategia OnTrain zakłada dostarczanie przewoźnikom kolejowym nowoczesnych lokomotyw wraz z usługami utrzymania.
Wielosystemowe lokomotywy Traxx trzeciej generacji charakteryzują się wysoką wydajnością operacyjną, niezawodnością, efektywnością energetyczną oraz wydłużonymi okresami międzyprzeglądowymi. Ich konstrukcja umożliwia prowadzenie cięższych ładunków w porównaniu do innych lokomotyw tej samej klasy. Zostały zaprojektowane w oparciu o modułową platformę, stosowaną w transporcie pasażerskim i towarowym, w przewozach krajowych i transgranicznych, dostępną w różnych konfiguracjach (AC, DC, wielosystemowe).
Od 2000 roku włączono do eksploatacji ponad 5,7 tys. lokomotyw Alstom, które są wykorzystywane w wielu krajach Europy, a także w Azji, Ameryce Północnej i Afryce. Alstom jest też liderem segmentu utrzymania lokomotyw. Obecnie zapewnia utrzymanie ponad 2 450 lokomotyw na całym świecie, w tym ponad 600 lokomotyw Traxx.
Rozwiązania Alstom od wielu lat przyczyniają się do rozwoju zrównoważonej i niskoemisyjnej Transeuropejskiej Sieci Transportowej. Dzięki lokomotywom Traxx Universal przewoźnicy kolejowi i operatorzy logistyczni działający w kluczowych europejskich korytarzach mogą realizować cele strategiczne w sposób odpowiedzialny i efektywny kosztowo. Pojazdy, produkowane przez Alstom przy istotnym udziale polskiego zespołu, pokonują łącznie ponad 300 mln kilometrów rocznie w 20 krajach Europy.