Grecka sieć kolejowa o długości 2552 km od dziesięcioleci boryka się z problemem złego zarządzania, złego utrzymania i przestarzałego sprzętu.
Powiązane artykuły
System SMCV od MMR Group Trans Comfort ze świadectwem UTK
MMR Group TransComfort otrzymał od Urzędu Transportu Kolejowego bezterminowe świadectwo dopuszczenia do eksploatacji dla systemu pomiaru obciążeń pionowych typu SMCV. System znajduje się w grupie „urządzeń do wykrywania stanów awaryjnych pojazdów kolejowych podczas biegu pociągu oraz nieprawidłowości załadunku wagonów”. SMCV jest autorskim rozwiązaniem włoskiej firmy Marini Impianti Industriali. To czołowy producent urządzeń w zakresie automatyki, […]
Kasa biletowa otwarta, więc w drogę
Od 1 marca br. pasażerowie, którzy rozpoczynają podróż Kolejami Dolnośląskimi na stacji Kłodzko Miasto mogą kupić bilety w kasie. Sprzedaż odbywa się w budynku PKS, tuż przy wejściu na stację kolejową. Przewoźnik odpowiedział na potrzeby pasażerów – kasy biletowe są trzecim najbardziej popularnym kanałem sprzedaży w Kolejach Dolnośląskich (21% w 2021 r.). Najczęściej pasażerowie decydują […]
Poznaliśmy wykonawcę prac przygotowawczych dla szprychy nr 5
Program CPK zakłada także wybudowanie nowej linii nr 631 Milanów – Biała Podlaska – Fronołów, stanowiącej fragment tzw. Magistrali Wschodniej, łączącej Rzeszów, Lublin i Białystok. Prace budowlane dla tej linii mają ruszyć w 2030 r. i zakończyć się w 2034 r. Program Kolejowy CPK zakłada budowę łącznie prawie 1800 km nowych linii, które mają powstać do końca 2034 r. Na te inwestycje składa się […]




