Ponadto od stycznia rozpoczęło się wdrażanie dwóch projektów. Pierwszy z nich to System Okresowych Ocen Parowników, oparty na kompetencjach. Drugi natomiast nosi nazwę Projekt Powypadkowego Wsparcia Psychologicznego, skierowany do pracowników drużyn konduktorskich i drużyn trakcyjnych.
Powiązane artykuły
Siemens Mobility pracuje nad technologią wodorową LOHC w lokomotywach
Siemens Mobility i Helmholtz Institute Erlangen-Nuremberg uzgodniły wspólne badania nad zastosowaniem technologii wodorowej LOHC w transporcie kolejowym. Testy obejmą między innymi zastosowanie wodoru w lokomotywie Vectron.
Amtrak zamawia lokomotywy od Siemens Mobility
Amerykańska korporacja Amtrak, realizująca przewozy pasażerskie, zamówiła u producenta Siemens Mobility 50 nowych lokomotyw ładunkowych (typu ALC-42 Charger). Jest to kolejne zlecenie po złożonym w 2018 roku zamówieniu na zakup 75 lokomotyw o napędzie dieslowo-elektrycznym. Wartość łączna całego kontraktu opiewa na dwa miliardy dolarów. Kontrakt obejmuje nie tylko produkcję i następnie zakup pojazdów kolejowych, ale […]
Stadler chce dostarczyć co najmniej 65 nowych pociągów dla KM! PESA walczy o 16 EZT-ów
Koleje Mazowieckie otworzyły dzisiaj oferty w trzech przetargach na zakup nowych EZT-ów. W dwóch z nich wpłynęła tylko oferta złożona przez polski oddział Stadlera. W trzecim, trwa rywalizacja z Pesą. Koleje Mazowieckie w czerwcu br. ogłosiły dwa przetargi: jeden dotyczący zakupu 15 pięcioczłonowych EZT-ow, z opcją na domówienie 10 jednostek, drugi natomiast obejmujący zakupu do […]