Ponadto od stycznia rozpoczęło się wdrażanie dwóch projektów. Pierwszy z nich to System Okresowych Ocen Parowników, oparty na kompetencjach. Drugi natomiast nosi nazwę Projekt Powypadkowego Wsparcia Psychologicznego, skierowany do pracowników drużyn konduktorskich i drużyn trakcyjnych.
Powiązane artykuły
Dwa kolejne FLIRTY zasiliły tabor Kolei Mazowieckich
Dwa kolejne pojazdy FLIRT trzeciej generacji produkcji Stadlera trafiły do Kolei Mazowieckich. Na liniach do Działdowa, Łowicza i Celestynowa kursuje już 10 z 61 zamówionych w styczniu 2018 r. pojazdów. Odebrane składy zostaną niebawem włączone do ruchu na trasie Celestynów – Warszawa – Łowicz. Bieżące dostawy są realizowane w ramach drugiej umowy wykonawczej na 12 […]
PESA i NEWAG razem [!!!] złożą ofertę na dostawę piętrowych składów dla PKP Intercity [FILM]
PESA i NEWAG złożyły dzisiaj /30.09.br./ oświadczenie o wspólnym udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę dla PKP Intercity 38 siedmiowagonowych składów piętrowych typu push-pull wraz z 45 lokomotywami wielosystemowymi oraz świadczeniem usług utrzymania lokomotyw wielosystemowych. – Jesteśmy przekonani, że dzięki doświadczeniom zebranym do tej pory przez nasze zespoły możemy razem zaproponować PKP […]
Spalinowy zespół trakcyjny dla Kolei Wielkopolskich przechodzi testy homologacyjne
Pierwszy spalinowy zespół trakcyjny produkcji NEWAG dla Kolei Wielkopolskich wyjechał na badania homologacyjne do Żmigrodu. Działania prowadzone będą na torze testowym Instytutu Kolejnictwa. Umowa na dostawę 4 fabrycznie nowych pojazdów spalinowych dla Kolei Wielkopolskich podpisana została z firmą Newag w lipcu 2019 r. Pojazdy trafią do przewoźnika zgodnie z harmonogramem, w latach 2020-2021. Jak w […]