Powiązane artykuły
Radosław Włoszek: Chcemy być gotowi na wyzwania kolejnej dekady [WYWIAD]
Nowe zaplecze techniczne w Oświęcimiu jest kluczowe w kontekście rozwoju naszej floty. Już w latach 2025–2026 nasz park taborowy powiększy się o 12 pojazdów – 6 zmodernizowanych jednostek EN57AL oraz 6 zupełnie nowych pociągów typu Impuls 2. To wzrost o blisko 40% w ciągu dwóch lat. Punkt w Krakowie osiągnął już niemal maksymalną przepustowość, dlatego […]
Artur Martyniuk: Pracujemy nad rozszerzeniem oferty POLREGIO [WYWIAD]
Faktycznie, średnia wieku naszych elektrycznych składów trakcyjnych to ok. 27 lat. Nieco lepiej jest w przypadku składów spalinowych, gdzie ten parametr wynosi ok. 13 lat. Ze względu na udzielenie pomocy publicznej w 2015 r. nie mogliśmy występować o środki na wymianę taboru w perspektywie finansowej UE na okres 2014-2020, co dodatkowo podniosło średni wiek naszego […]
Roman Vybiral: Przyszedł czas, by zaistnieć na rynku odkuwek do tramwajów [WYWIAD]
Kuźnia Ostrów Wielkopolski Sp. z o.o. wywodzi się z kolejowych zakładów założonych w 1920 r. W obecnym kształcie funkcjonuje od 2017 r., kiedy to dołączyła do grupy kapitałowej MSV Metal Studenka a.s. – europejskiego lidera na rynku komponentów i odkuwek do przemysłu kolejowego. Od 1 marca 2020 r. KOW razem z MSV jest także częścią […]




