Tramwaje Wydarzenia

Nowe Biura Obsługi Pasażera MPK Wrocław już od poniedziałku

MPK Wrocław otwiera w poniedziałek (22.11) nowe Biura Obsługi Pasażera na osiedlu Gaj i na pętli autobusowo-tramwajowej przy al. Kromera. Będą one czynne od godziny 8 do 19. Dotychczasowy punkt przy ul. Prusa nie będzie już funkcjonował.

Biura Obsługi Pasażera pozwalają na wyrobienie Urbancard, złożenie pisemnego wniosku, skargi, pochwały czy odwołania od opłaty dodatkowej za jazdę bez biletu. Można w nich także zasięgnąć najaktualniejszych informacji o pracy MPK czy np. rzeczach zgubionych w pojazdach.

Bliżej wrocławian

– Chcemy być jeszcze bliżej pasażerów, dlatego podjęliśmy decyzję o otwarciu dwóch biur obsługi pasażera w nowych lokalizacjach – mówi prezes MPK Krzysztof Balawejder. – Placówki znajdują się w dwóch różnych częściach miasta, w pobliżu dużych węzłów przesiadkowych. Ułatwi to zainteresowanym dotarcie do tych miejsc.

 

Do tej pory BOP MPK działało przy ul. Prusa. Od poniedziałku będzie działały wyłącznie nowe punkty: przy ul. Świeradowskiej (krańcówka „Gaj”) i al. Kromera (pętla autobusowo-tramwajowa).

– Warto również wspomnieć, że kontaktować można się z nami także mailowo i telefonicznie – dodaje Krzysztof Balawejder.

Nowe BOP

powstały w gruntownie wyremontowanych pomieszczeniach, które dostosowane zostały do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. W tych samych budynkach będą działały także punkty socjalne dla kierowców i motorniczych.

– Jako radna już kilka lat temu zwracałam się do miasta o toalety dla pracowników MPK, choćby przenośne. A dzisiaj zobaczcie, jakie mamy miejsca! O tym warto mówić, że MPK i miasto zwraca się w stronę swoich mieszkańców – mówiła podczas prezentacji nowych BOP radna miejska Agata Gwadera-Urlep