Centrum Wsparcia Klienta (CWK) to działający całodobowo zespół, który zapewnia pasażerom pomoc na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień na kolei, spowodowanych np. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, CWK organizuje zastępczy transport podróżnych do stacji docelowej czy wydawanie poczęstunków na dworcach. Pracownicy CWK współpracują z załogami pociągów pasażerskich oraz koordynują obsługę pasażerów o ograniczonej sprawności ruchowej. W czasie wakacyjnych podróży wsparciem służą także pracownicy punktów InfoDworzec.
Powiązane artykuły
Zmiany w Zarządzie ŁKA
Rada Nadzorcza Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej 30 czerwca br. powołała Janusza Malinowskiego, dotychczasowego Członka Zarządu, na stanowisko Prezesa Spółki.
Awaria sieci trakcyjnej na Śląsku. Gigantyczne opóźnienia
Gigantyczne opóźnienia odnotowały rano pociągi na Śląsku. Pociąg relacji Katowice – Kraków odnotował opóźnienie rzędu 214 minut. Skład Intercity jadący ze Świnoujścia do Przemyśla – 150 minut. Powodem problemów była awaria sieci trakcyjnej, do której doszło chwilę po godz. 4.00, w okolicy stacji Katowice Zawodzie. Pasażerowie musieli uzbroić się w cierpliwość. Opóźnienia dotyczyły zarówno pociągów […]
Szynobus, zniszczony w wypadku pod Poznaniem, zostanie naprawiony [FILM]
Serwis Pojazdów Szynowych ASO Piotr Mieczkowski wyremontuje szynobus SA109-009, który pod koniec kwietnia uczestniczył w wypadku na przejeździe kolejowym pod Poznaniem. Przypomnijmy: do zdarzenia doszło w środę 29 kwietnia, około godz. 17.30. Jak wynika z relacji policji, kierowca samochodu ciężarowego ominął stojące przed zamkniętym przejazdem auta osobowe i wjechał na tory. Wówczas uderzył w niego […]