Centrum Wsparcia Klienta (CWK) to działający całodobowo zespół, który zapewnia pasażerom pomoc na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień na kolei, spowodowanych np. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, CWK organizuje zastępczy transport podróżnych do stacji docelowej czy wydawanie poczęstunków na dworcach. Pracownicy CWK współpracują z załogami pociągów pasażerskich oraz koordynują obsługę pasażerów o ograniczonej sprawności ruchowej. W czasie wakacyjnych podróży wsparciem służą także pracownicy punktów InfoDworzec.
Powiązane artykuły
PKP stworzy aplikację mobilną dla pasażerów
W obecnych czasach aplikacje mobilne dotyczą niemal każdej dziedziny życia. Dostrzegł to także zarząd PKP, które zapowiedziały podczas targów TRAKO prace nad projektem wykorzystania technologii do opracowania aplikacji dla pasażerów. Ma ona towarzyszyć podróżującym na każdym etapie drogi, aż do stacji końcowej. Jak podkreślono, taki system mógłby wspierać nie tylko pasażerów, ale też podnieść komfort […]
Od niedzieli obowiązuje korekta rozkładu jazdy pociągów
Kolejne etapy inwestycji dla lepszych podróży Na odcinku Zgierz – Kutno za pociągi regionalne kursują autobusy. Składy PKP Intercity z Łodzi do Kutna jadą zmienioną trasą przez Koluszki i Łowicz. Pod koniec sierpnia ruszają roboty na jednotorowej linii na odcinku Zgierz – Ozorków – Łęczyca nr 16 w ramach modernizacji trasy Łódź – Kutno. Od 10 września […]
Spękania podkładów kolejowych – o czym świadczą?
Do najczęściej spotykanych zastrzeżeń, jakie odbiorcy zgłaszają wobec stanu drewnianych podkładów kolejowych, należą pęknięcia wzdłużne poziome i pionowe. Nie każdy jednak wie, skąd biorą się i o czym świadczą takie spękania drewna. Czy te zastrzeżenia zawsze są uzasadnione? Przygotowanie drewna do produkcji podkładów Do produkcji podkładów i podrozjazdnic kolejowych wykorzystuje się drewno miękkie (np. sosnę) […]