Analizy

Oferta Wspólny Bilet coraz bardziej popularna

Inicjatorem wdrożenia Wspólnego Biletu było Ministerstwo Infrastruktury, a od strony technicznej za jego przygotowanie odpowiedzialna jest spółka PKP Informatyka, która zintegrowała proces sprzedaży biletów.

– System sprzedaży BILKOM jest jedynym miejscem w sieci, gdzie pasażerowie mogą zakupić Wspólny Bilet. W styczniu uruchomiliśmy w aplikacji nową funkcjonalność, dzięki której podróżni są informowani za pomocą wiadomości sms lub e-mail o ewentualnym opóźnieniu pociągu, na który mają zakupiony bilet. W pierwszej połowie bieżącego roku za pomocą BILKOM będzie możliwe zaplanowanie podróży „od drzwi do drzwi”, uwzględniając zakup biletów na inne rodzaje transportu, a także wypożyczenie samochodów elektrycznych na dworcach PKP –  mówi Tadeusz Turzyński, prezes zarządu PKP Informatyka.

Dodaj komentarz