PKP Intercity myśli nad wprowadzeniem nowej strategii marketingowej – programu lojalnościowego dla pasażerów – informuje portal Spider’s Web. Prace już ruszyły, przewoźnik nie zdradza jednak szczegółów.
O pomyśle programu lojalnościowego informował w roku 2023 poprzedni Zarząd spółki PKP Intercity. Wówczas mówiło się o planach na przetarg dla podmiotu, który zrealizuje dla Narodowego Przewoźnika to zadanie.
Obecny Zarząd stanowczo odcina się od wszelkich pomysłów swoich poprzedników. Według ustaleń portalu Spider’s Web, trwają prace nad zupełnie nową koncepcją.
Program lojalnościowy umożliwić ma pasażerom PKP Intercity skorzystanie z rabatów przy zakupie biletów na przejazd.
PKP Intercity zyskuje na popularności
PKP Intercity w roku 2024 przewiozło 78,5 mln pasażerów. To wynik o 15 proc. lepszy niż w roku 2023 i aż o 1/3 niż w 2022 r. – Rekordowe pod względem przewiezionych pasażerów były wakacje – informuje spółka, prezentując pełną statystykę.
W ubiegłym roku w każdym miesiącu z przewozów dalekobieżnych skorzystało więcej pasażerów niż w poprzednich latach. Pod koniec roku, w grudniu na pokładach pociągów PKP Intercity podróżowało 6,6 mln osób, czyli o 12% więcej niż w 2023 roku.
Więcej o prezentowanych przez PKP Intercity statystykach przeczytacie poniżej:
Rekordowa liczba pasażerów. PKP Intercity podsumowało 2024 rok