Na stronie https://www.intercity.pl nad wyszukiwarką dostępny jest link kierujący do nowej platformy. W związku z tym, że e-IC to wersja beta, mogą pojawić się w nim kwestie wymagające poprawy. W trosce o doskonalenie systemu wszelkie nieprawidłowości związane z jego działaniem można zgłaszać w formularzu kontaktowym dostępnym na stronie www.intercity.pl w dziale „Kontakt”, wybierając na liście zakładkę „Nowy system internetowej sprzedaży”.
Rewolucja na każdym poziomie sprzedaży internetowej
W grudniu ubiegłego roku PKP Intercity podpisało trzy umowy. Pierwsza umowa obejmowała budowę systemu e-IC 2.0, którego efekty możemy testować już dzisiaj.
-PKP Informatyka jest nowoczesną spółką sektora IT, zdolną do realizacji innowacyjnych wdrożeń w sektorze kolejowym. Uruchomienie nowego serwisu sprzedaży pokazuje skuteczność w realizacji strategii spółki oraz dążenie do ciągłego doskonalenia kompetencji w zakresie usług świadczonych w obszarach przewozów pasażerskich i towarowych, infrastruktury, cyberbezpieczeństwa w Grupie PKP. W perspektywie najbliższych lat do użytku Klientów PKP Intercity trafią kolejne zorientowane na pasażera rozwiązania, nie ustępujące standardom europejskim, a wręcz konkurencyjne wobec istniejących rozwiązań, zapewniając tym samym pasażerom kolei najwyższą jakość obsługi. – powiedział Tadeusz Turzyński, prezes zarządu PKP Informatyka.
Pozostałe dwa kontrakty dotyczą Centralnego Systemu Sprzedaży, a dokładniej licencji, wdrożenia i utrzymania technologii, a także Usługi Rezerwacyjnej. To, obok e-IC 2.0, kluczowe komponenty ekosystemu sprzedaży biletów w PKP Intercity. Wdrożenie przeprowadzi PKP Informatyka, która zajmie się utrzymaniem przez 60 miesięcy od startu produkcyjnego. Po tym okresie PKP Intercity będzie mogło przejąć opiekę nad utrzymaniem systemu lub przedłużyć umowę. Licencja została zakupiona bezterminowo. Łączna wartość wszystkich umów wyniosła ponad 143 mln zł.