Podczas pracy w trybie bateryjnym zasięg Mireo Plus B na trudnych topograficznie trasach wynosi około 80 kilometrów bez konieczności ładowania. Technologia węglika krzemu zastosowana w Mireo Plus B przyczynia się do znacznych oszczędności energii. Przestronny pociąg oferuje 126 miejsc siedzących, a także miejsca stojące dla 156 pasażerów.
Powiązane artykuły
Implenia buduje najdłuższy most kolejowy w Norwegii
Bane NOR, państwowa spółka odpowiedzialna za państwową infrastrukturę kolejową Norwegii, zleciła firmie Implenia kontrakt na budowę dwutorowego mostu kolejowego Tangenvika. Całkowita wielkość kontraktu wynosi około 190 milionów CHF (1,8 miliarda NOK). Most kolejowy będzie betonowym sprężonym o długości 1022 m i będzie obejmował również odcinek na lądzie o długości około dwóch kilometrów z wiaduktem dla […]
PKP PLK modernizuje linię kolejową Poznań – Szczecin
Trwa modernizacja linii kolejowej Poznań – Szczecin. Na trasie pojawią się dostępniejsze perony i bezpieczne przejścia podziemne. Aktualnie układane są tory i montowana jest sieć trakcyjna. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach Krajowego Programu Kolejowego warta jest ok. 4 mld zł i współfinansowana z programu unijnego CEF „Łącząc Europę”. Modernizacja trasy […]
Na Pomorze trafi 10 nowych ezt
Przez kolejne trzy lata trwały negocjacje i 23 sierpnia 2023 r. UMWP jednak wyraził zgodę na podpisanie aneksu do umowy przewozowej z PKP SKM, co umożliwiło Operatorowi ogłoszenie przetargu na zakup nowych pojazdów. Spółka zdecydowała się na ten krok, gdyż bardzo potrzebuje nowych pojazdów (tabor PKP SKM jest jednym z najstarszych w Polsce) i robi […]