Podczas pracy w trybie bateryjnym zasięg Mireo Plus B na trudnych topograficznie trasach wynosi około 80 kilometrów bez konieczności ładowania. Technologia węglika krzemu zastosowana w Mireo Plus B przyczynia się do znacznych oszczędności energii. Przestronny pociąg oferuje 126 miejsc siedzących, a także miejsca stojące dla 156 pasażerów.
Powiązane artykuły
Wielki pożar nasypu kolejowego w Wielkopolsce
Płonie około ośmiu kilometrów nasypu kolejowego, wzdłuż linii Poznań – Piła. O zdarzeniu straż pożarna zaalarmowana została około godz. 11.40. Ruch pociągów jest wstrzymany. Ogień rozprzestrzenił się na nasypie kolejowym na wysokości m. Oborniki. – Pożar okazał się znacznie poważniejszy niż się spodziewano – czytamy na Chodzieskie Służby Alarmowo na Facebooku. W akcji gaśniczej […]
Darowizny od PKP PLK dla organizacji kolejowych
Sygnalizatory przejazdowe otrzymało Wielkopolskie Towarzystwo Ochrony Zabytków Kolejnictwa w Poznaniu. Dwa urządzenia zostaną umieszczone w izbie muzealnej w Stęszewie. Po odnowieniu i uruchomieniu sprzęt z linii kolejowej Wrocław – Poznań będzie częścią ekspozycji. Urządzenia „dostarczą” informacji o historii i technice kolejowej. Co ważne, to już druga darowizna PLK dla stowarzyszenia z Poznania. Organizacja otrzymała wcześniej […]
Krótsze podróże na linii Grudziądz – Trójmiasto. PKP PLK podpisały umowę
PKP Polskie Linie Kolejowe podpisały umowę na dokumentację projektową na rewitalizację linii kolejowej nr 207 – Grudziądz – Gardeja, na odcinku Grudziądz-Malbork – Trójmiasto. Dzięki temu podróże będą krótsze, stacje dostępniejsze, a przejazdy kolejowo-drogowe bezpieczniejsze. Po rewitalizacji pociągi pasażerskie na linii Grudziądz – Trójmiasto miałyby osiągać prędkość do 120 km/h, składy towarowe – do 100 […]