Podczas pracy w trybie bateryjnym zasięg Mireo Plus B na trudnych topograficznie trasach wynosi około 80 kilometrów bez konieczności ładowania. Technologia węglika krzemu zastosowana w Mireo Plus B przyczynia się do znacznych oszczędności energii. Przestronny pociąg oferuje 126 miejsc siedzących, a także miejsca stojące dla 156 pasażerów.
Powiązane artykuły
“Kolejka do lokomotywy wodorowej”. PESA podsumowała targi TRAKO [ZDJĘCIA]
Podczas targów PESA podpisała z Newag umowę konsorcjum, potwierdzającą wolę dalszych wspólnych prac nad ofertą pojazdów piętrowych typy’push-pull’ dla PKP Intercity, które ogłosiło nowe postępowanie na dostawę takiego taboru. Targową, przysłowiową ‚kropkę nad i’ PESA postawiła podczas czwartkowego, wodorowego przejazdu na Półwysep Helski – wtedy to właśnie nadeszła bardzo dobra wiadomość z Izraela. Konsorcjum, którego […]
Miliardy euro na rozwój kolei w Austrii. Poznaliśmy pierwsze plany inwestycyjne
Cyfryzacja Ponad 1,5 mld euro ÖBB przeznaczy na cyfryzację, która jest kluczowym czynnikiem w podnoszeniu atrakcyjności i nowoczesności infrastruktury kolejowej. Przyniesie to korzyści dla całej działalności kolejowej – od kontroli punktowej po cyfryzację całej sieci tras. Sześcioletni plan ramowy jest corocznie aktualizowany. W ten sposób może zapewnić cenne inwestycje, zwłaszcza w trudnych gospodarczo czasach. – […]
Hiszpanie pomogą rozwinąć w Polsce Koleje Dużych Prędkości
W ramach przyznanego CPK grantu Komisji Europejskiej od końca 2020 r. prowadzone są również warsztaty z francuskimi kolejami SNCF. Celem jest wsparcie polskich instytucji i podmiotów odpowiedzialnych za realizację KDP w ramach CPK w zakresie przekazania wiedzy i doświadczenia, które pozwolą stworzyć i zarządzać systemem kolei dużych prędkości w Polsce. XIII Polsko-Hiszpańskie Konsultacje Międzyrządowe dotyczyły […]