Podczas pracy w trybie bateryjnym zasięg Mireo Plus B na trudnych topograficznie trasach wynosi około 80 kilometrów bez konieczności ładowania. Technologia węglika krzemu zastosowana w Mireo Plus B przyczynia się do znacznych oszczędności energii. Przestronny pociąg oferuje 126 miejsc siedzących, a także miejsca stojące dla 156 pasażerów.
Powiązane artykuły
Przemyśl: PKP Intercity zbuduje nowoczesne zaplecze techniczne
Myjnia przyjazna naturze Myjnia, która powstanie w Przemyślu będzie ekologicznym obiektem, przyjaznym środowisku. Woda używana do mycia taboru w obiegu zamkniętym trafi do oczyszczalni. Dodatkowo do mycia taboru zostanie wykorzystania woda deszczowa. Na dachu hali napraw zaplanowano montaż paneli słonecznych. Myjnia będzie używana przez cały rok, niezależnie od pogody i warunków zewnętrznych. Mycie obejmie nie […]
Tramwaj z duszą wraca do Krakowa
Z okazji jubileuszu 150-lecia komunikacji miejskiej w Krakowie, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. zaprezentowało wyjątkowy, odrestaurowany wagon tramwajowy typu ND nr 454. Pojazd ten, będący świadectwem bogatej historii polskiego transportu szynowego, już od czerwca 2025 roku będzie kursować na Krakowskiej Linii Muzealnej, dając mieszkańcom i turystom niepowtarzalną okazję do podróży w czasie. Tramwaj z duszą i […]
Wielka Brytania zmodernizuje 56 pociągów Pendolino
Wielka Brytania szykuje się na największą w swojej historii modernizację taboru kolejowego. Kontrakt, zawarty między operatorem linii West Coast – Avanti West Coast a Alstomem, obowiązywać będzie przez kolejnych 7 lat. Jego suma to ok. 755 mln euro. W ramach umowy powstanie kilkaset dodatkowych miejsc pracy, m.in. w oddziałach Alstom w Liverpoolu, Manchesterze i Wembley. […]




