Podczas pracy w trybie bateryjnym zasięg Mireo Plus B na trudnych topograficznie trasach wynosi około 80 kilometrów bez konieczności ładowania. Technologia węglika krzemu zastosowana w Mireo Plus B przyczynia się do znacznych oszczędności energii. Przestronny pociąg oferuje 126 miejsc siedzących, a także miejsca stojące dla 156 pasażerów.
Powiązane artykuły
Dworce w Dolinie Popradu zmienią swoje oblicze [WIZUALIZACJE]
Do inwestycji odniósł się także marszałek województwa małopolskiego. – Małopolska od wielu lat stawia na transport kolejowy. Inwestujemy w pociągi i zaplecze techniczne, by tworzyć nowoczesną infrastrukturę, która ułatwia mieszkańcom codziennie funkcjonowanie i zachęca turystów odwiedzających region do poznawania jego najdalszych zakątków. Modernizacja kolejnych dworców w Dolinie Popradu: w Miliku, Młodowie, Piwnicznej, Starym Sączu oraz […]
OnTrain – nowa platforma wynajmu lokomotyw
Polska jest kluczowym korytarzem dla przepływu towarów i ładunków transportowanych między regionami Morza Bałtyckiego, zachodniego Morza Śródziemnego i Morza Czarnego. Znaczenie przewozów intermodalnych rośnie, co wymaga nowoczesnej, szybkiej i niezawodnej floty. Jako drugi co do wielkości rynek kolejowych przewozów towarowych w Europie, z liczbą 62 mld tonokilometrów zrealizowanych w 2023 r., Polska stoi przed wyzwaniem […]
“Inka” patronką dworca PKP w Białymstoku [ZDJĘCIA]
Dworzec kolejowy PKP w Białymstoku ma swojego patrona. Została nim Danuta Śiedzikówka ps. „Inka” – działaczka podziemia antykomunistycznego, sanitariuszka i łączniczka, która została skazana na śmierć przez rozstrzelanie w wieku 18 lat. Oficjalne uroczystości nadania imienia dworcowi odbyła się w 75. rocznicę śmierci bohaterki. Głównym punktem wydarzenia było odsłonięcie pamiątkowej tablicy z płaskorzeźbą „Inki”. Udział […]