Innym ciekawym wagonem był #210, który na jubileusz 100-lecia tramwajów w Bydgoszczy przemalowano na kremowo-zielono i z numerem #90, jako tramwaj WYSTAWA, woził pasażerów jako wóz turystyczny, głównie na trasie linii 8. W 1996 roku przegubowiec #222 został odnowiony. Wziął udział w paradzie ulicami Bydgoszczy, zorganizowanej na 100-lecie tramwajów elektrycznych w mieście. Był także wykorzystywany podczas wydarzeń dla miłośników KM i rocznic. Dwa razy jeździł także podczas bydgoskiego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, ostatni raz w 2002 roku.
Od tamtego czasu zamiast na hali stał pod chmurką i popadł w totalną ruinę. Dlatego też dzięki staraniom społeczników ze SNRRTP, pracowników MZK i pasjonatów KM, wagon w tym roku wpisano do projektu Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego (BBO), w którym można było oddać głos na projekt ponadosiedlowy #20. Do momentu zamknięcia zimowego wydania „Raportu Tramwajowego”, projekty zyskał bardzo dużo głosów i cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno mieszkańców, jak i mediów.
Tekst i zdjęcia: Michał Grossmann
Dziś wiemy, że projekt wpisany do Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego nie zakwalifikował się do realizacji. Zdobył 3843 głosy.