Od 2018 roku funkcjonuje Wspólny Bilet, czyli specjalna oferta, dzięki której pasażerowie na jednym bilecie mogą korzystać z usług różnych przewoźników. Jednak w tym momencie przyszłość oferty znajduje się pod znakiem zapytania.
Wraz z wejściem w życie nowego rocznego rozkładu jazdy na lata 2018/2019, weszła w życie nowa oferta „Wspólny Bilet”, która do dzisiaj umożliwia pasażerom zakup jednego biletu na całą podróż, podczas której korzysta się z usług różnych przewoźników. Początkowo ze Wspólnego Biletu pasażerowie mogli podróżować pociągami PKP Intercity, PKP SKM w Trójmieście, Polregio, Kolei Mazowieckich, Kolei Wielkopolskich oraz Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. W następnych latach kolejne podmioty dołączyły do oferty, w tym momencie do tego grona należą także: Koleje Dolnośląskie, Koleje Małopolskie, Arriva RP, a także Koleje Śląskie.
Podpisane umowy na Wspólny Bilet obowiązują do 9 grudnia 2023 roku. Aby oferta była obowiązująca w takim samym zakresie, przewoźnicy muszą podpisać aneksy do umów, które uwzględniają wyłącznie przedłużenie terminu ważności umów podpisanych z PKP Informatyka (jako podmiot odpowiadający za sprzedaż biletów, chociaż projekt jest koordynowany przez PKP Intercity). Według naszych nieoficjalnych informacji, do podpisania umów przez samorządowych przewoźników jeszcze nie doszło.
Czasu jest coraz mniej. Do podpisania aneksów oraz zakończenia wszelkich formalności został nieco ponad tydzień. W tym momencie istnieje ryzyko, że od 9 grudnia 2023 roku, oferta będzie tymczasowo zamrożona, bądź też będzie funkcjonować w innej, skromniejszej formule, bez uczestnictwa niektórych przewoźników.