- Wyodrębnienie spółki Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. ze struktur PKP (2001).
- Wprowadzenie nowego systemu biletowego, tj. bilety jednorazowe wg podziału na 3 strefy czasowe (2002).
- Zainstalowanie nowych elektronicznych kasowników biletowych w pociągach (2002).
- Dostawa nowego, czteroczłonowego, jednoprzestrzennego elektrycznego zespołu trakcyjnego nowej generacji serii EN95 (2004).
- Zmiana właściciela – spółka samorządowa (2007).
- Zakup 14 szt. elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN97 produkcji PESA Bydgoszcz SA (2011-2012).
- Zakup kolejnych 6 szt. elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN100 produkcji NEWAG SA (2016).
- Zmiana napięcia zasilania w sieci trakcyjnej z 600V do 3000V (2016).
- Uruchomienie dynamicznego Systemu Informacji Pasażerskiej i Monitoringu (2017).
Strony: 1 2