Przez niecałe trzy miesiące nową aplikację Kolei Śląskich – “Kaeśka” – pobrało ponad 45 tys. podróżnych, łącznie kupując aż 112 tys. biletów

Kaeśka jest nową aplikacją mobilną Kolei Śląskich, która powstała z początkiem roku. Od 1 stycznia do 19 marca pobrało ją ponad 45 tys. podróżnych, kupując łącznie 112 tys. biletów i zakładając niemal 30 tys. kont.
– W styczniu za pośrednictwem Kaeśki pasażerowie kupili 31 tys. biletów, w lutym 47,3 tys. Do połowy marca liczba sprzedanych biletów wyniosła 33,8 tys. To najlepszy dowód na rosnącą popularność aplikacji i jej udany debiut – mówi Tomasz Niedziela, wiceprezes ds. handlowych Kolei Śląskich.
Do sukcesu aplikacji przyczyniła się akcja promocyjna “Testuj z nami”, która do końca marca pozwala użytkownikom kupować bilety z 30-proc. zniżką.
Z końcem akcji promocyjnej rozpocznie się nowa oferta, przynosząca użytkownikom Kaeśki kolejne korzyści. “Podróż z rabatem” zapewni podróżnym 10-proc. zniżki na zakup biletów. Ponadto promocja będzie łączyła się ze wszystkimi ulgami ustawowymi, takimi jak zniżka dla studentów lub posiadaczy Karty Dużej Rodziny.
– 10-proc. zniżka będzie naliczana automatycznie podczas zakupu biletów w Kaeśce. Promocją będą objęte bilety na pojedyncze przejazdy, bilety miesięczne oraz bilety z ofert specjalnych. Zniżka nie obejmie natomiast biletów w ramach Taryfy Max Bilet, Taryfy Krakowskiej oraz Biletu Zakopiańskiego – mówi wiceprezes ds. handlowych Kolei Śląskich.
Kaeśkę można pobrać za darmo na urządzenia mobilne Android i iOS. Aplikacja pozwala na wygodny zakup biletów, dokonywanie zwrotów, generowanie faktur oraz wyszukiwanie połączeń. Więcej informacji i regulamin Kaeśki można znaleźć na stronie www.kolejeslaskie.pl