Aktualności Pasażer

Aplikacja Kaeśka pobrana 45 tysięcy razy

Przez niecałe trzy miesiące nową aplikację Kolei Śląskich – “Kaeśka” – pobrało ponad 45 tys. podróżnych, łącznie kupując aż 112 tys. biletów

sukces Kaeśki (fot. Koleje Śląskie)
Aplikacja Kaeśka odnosi sukces (fot. Koleje Śląskie)

Kaeśka jest nową aplikacją mobilną Kolei Śląskich, która powstała z początkiem roku. Od 1 stycznia do 19 marca pobrało ją ponad 45 tys. podróżnych, kupując łącznie 112 tys. biletów i zakładając niemal 30 tys. kont. 

– W styczniu za pośrednictwem Kaeśki pasażerowie kupili 31 tys. biletów, w lutym 47,3 tys. Do połowy marca liczba sprzedanych biletów wyniosła 33,8 tys. To najlepszy dowód na rosnącą popularność aplikacji i jej udany debiut – mówi Tomasz Niedziela, wiceprezes ds. handlowych Kolei Śląskich.

 

Do sukcesu aplikacji przyczyniła się akcja promocyjna “Testuj z nami”, która do końca marca pozwala użytkownikom kupować bilety z 30-proc. zniżką.

Tańsze bilety z Kaeśką – nową aplikacją Kolei Śląskich

Z końcem akcji promocyjnej rozpocznie się nowa oferta, przynosząca użytkownikom Kaeśki kolejne korzyści. “Podróż z rabatem” zapewni podróżnym 10-proc. zniżki na zakup biletów. Ponadto promocja będzie łączyła się ze wszystkimi ulgami ustawowymi, takimi jak zniżka dla studentów lub posiadaczy Karty Dużej Rodziny. 

– 10-proc. zniżka będzie naliczana automatycznie podczas zakupu biletów w Kaeśce. Promocją będą objęte bilety na pojedyncze przejazdy, bilety miesięczne oraz bilety z ofert specjalnych. Zniżka nie obejmie natomiast biletów w ramach Taryfy Max Bilet, Taryfy Krakowskiej oraz Biletu Zakopiańskiego – mówi wiceprezes ds. handlowych Kolei Śląskich. 

 

Kaeśkę można pobrać za darmo na urządzenia mobilne Android i iOS. Aplikacja pozwala na wygodny zakup biletów, dokonywanie zwrotów, generowanie faktur oraz wyszukiwanie połączeń. Więcej informacji i regulamin Kaeśki można znaleźć na stronie www.kolejeslaskie.pl

Dodaj komentarz