To właśnie częstotliwość kursowania oraz gęstość sieci połączeń, obok atrakcyjnych cen należą do najczęściej wymienianych obszarów, w których Polacy oczekują poprawy funkcjonowania kolei regionalnych. Istotnym obszarem jest również rozwój jej dostępności we wsiach i w mniejszych miastach. Mieszkańcy Polski są nastawieni do rozwoju kolei regionalnych bardzo pozytywnie. Pociągi kursujące w regionach oceniane są jako atrakcyjny i ekologiczny środek transportu.
Powiązane artykuły
SIM Factor zbuduje dla Metra Warszawskiego nowoczesny symulator
SIM Factor dostarczy symulator dla Metra Warszawskiego. Firma jest podwykonawcą Škoda Transportation. W ramach zamówienia SIM Factor zbuduje pełnokabinowe stanowisko symulacyjne z pełnowymiarowym pulpitem maszynisty oraz stanowisko instruktora. Odwzorowane zostaną wszystkie aktualne istniejące stacje metra oraz około 36 km tras. – Kabina będzie odwzorowywać nowe pojazdy metra dostarczane przez Škoda – informuje producent urządzeń. […]
Ukrzaliznytsia skorzysta z niemieckiego doświadczenia w zakresie efektywności energetycznej
Konsorcjum DB Engineering & Consulting GmbH zapewni Koleją Ukraińskim usługi doradcze w zakresie efektywności energetycznej. Wspólnie przygotują plan inwestycyjny dla spółki i utworzą nowy system zarządzania energią. Ukrzaliznytsia stworzy plan inwestycji w efektywność energetyczną zgodnie ze zobowiązaniami w ramach współpracy z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju oraz projektem elektryfikacji linii kolejowej Dolynska-Mikołajów-Kołosówka. – Umowa z […]
ŁKA oficjalnym sponsorem klubu piłkarskiego
Łódzka Kolej Aglomeracyjna, wspólnie z Województwem Łódzkim, pozyskała status Oficjalnego Sponsora Klubu Widzew Łódź. – Z Widzewem gramy do jednej bramki. Działamy w tym samym środowisku, a odbiorcami naszych usług są przede wszystkim mieszkańcy województwa łódzkiego – podkreślał prezes Zarządu ŁKA Janusz Malinowski. W ramach podpisanego porozumienia, logo ŁKA zostanie umieszczone m.in. na spodenkach meczowych […]






