Raport z Polski

Koleje Dolnośląskie szkolą pracowników online

Koleje Dolnośląskie wprowadziły zdalne szkolenia dla pracowników działu handlowego. To pierwsze takie działania w historii spółki. Internetowe spotkania odbywają się przy pomocy aplikacji mobilnych.

W obliczu trudnej sytuacji epidemicznej spółka stanęła przed wyzwaniem zrealizowania zdalnych pouczeń okresowych. Ich tematyka związana jest w szczególności ze zmianami organizacyjnymi dotyczącymi COVID-19. Korzystając z możliwości wprowadzonych przez UTK, spółka zdecydowała się na przeprowadzenie szkoleń w formie e-learningu, po wcześniejszym spełnieniu wymagań technicznych i organizacyjnych.

– Dokładamy wszelkich starań, aby w tych specyficznych okolicznościach nasi pracownicy w prawidłowy sposób mogli wykonywać swoje obowiązki. Od początku kwietnia przeprowadziliśmy dwa szkolenia dla drużyn konduktorskich oraz jedno dla kasjerów  – komentuje Bartłomiej Rodak, rzecznik prasowy Kolei Dolnośląskich – Pracownicy, korzystając z komputerów oraz telefonów służbowych mają dostęp do konkretnych aplikacji. Dzięki nim mogą uczestniczyć w szkoleniach, a w późniejszym etapie ich wiedza jest zweryfikowana.

 

Czytaj dalej >