Do tej pory na rozwój technologii MagRail i jej testowanie Nevomo pozyskało 11 mln euro (w tym 5,5 mln euro inwestycji kapitałowych i 5,5 mln euro dotacji unijnych). Ponadto w ubiegłym roku spółka otrzymała 17,5 mln euro od Komisji Europejskiej (akcelerator EIC: 2,5 mln euro dotacji i 15 mln euro dodatkowej inwestycji kapitałowej). Zbierane są również fundusze na rundę pre-series A w wysokości 7 mln euro. Do kluczowych inwestorów Nevomo należą EIT InnoEnergy i Hütter Private Equity.
Powiązane artykuły
III Konferencja techniczno-naprawcza PKP INTERCITY S.A.
W zeszłym roku PKP Intercity S.A. zanotowało rekordowe wyniki pod względem przychodów, bilansu rocznego oraz liczby pasażerów.
Nowy wiadukt i dwa tory. PKP PLK poprawiają bezpieczeństwo na linii Warszawa – Lublin
PKP Polskie Linie Kolejowe poprawiły bezpieczeństwo kolejowo-drogowe w Otwocku. Od najbliższej niedzieli (13.12) pociągi z Otwocka do Pilawy pojadą po dwóch torach. Wzrośnie także liczba pociągów na odcinku Warszawa – Lublin. Prace kosztowały 3,5 mld zł. Nowy wiadukt kolejowy w Otwocku powstał nad ul. Żeromskiego/Filipowicza. W ramach prac zmieniony został także układ drogowy – zastępując […]
Poprawi się transport towarów w Łodzi i Piotrkowie Trybunalskim
Więcej pociągów towarowych sprawniej dojedzie do terminali przeładunkowych w Łodzi Olechowie oraz bazy paliwowej polskiego koncernu paliwowo-energetycznego w Piotrkowie Trybunalskim. Lepszy dowóz towarów do terminali w Łodzi Olechowie Sprawniejszy kolejowy transport ładunków do jednego z najważniejszych w Polsce centrów logistycznych w Łodzi Olechowie umożliwia remont układu torowego oraz przywrócenie do eksploatacji jednego nieczynnego toru stacyjnego. […]