Do tej pory na rozwój technologii MagRail i jej testowanie Nevomo pozyskało 11 mln euro (w tym 5,5 mln euro inwestycji kapitałowych i 5,5 mln euro dotacji unijnych). Ponadto w ubiegłym roku spółka otrzymała 17,5 mln euro od Komisji Europejskiej (akcelerator EIC: 2,5 mln euro dotacji i 15 mln euro dodatkowej inwestycji kapitałowej). Zbierane są również fundusze na rundę pre-series A w wysokości 7 mln euro. Do kluczowych inwestorów Nevomo należą EIT InnoEnergy i Hütter Private Equity.
Powiązane artykuły
Pięć nowych pociągów sieciowych trafi do spółek grupy Kapitałowej PKP PLK
Grupa Kapitałowa PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zyska pięć nowoczesnych pociągów do prac przy sieci trakcyjnej. Umowy o wartości ok. 40 mln zł podpisały cztery spółki. Inwestycja pozwoli lepiej utrzymać linie i usprawnić przewozy koleją. Jest ona możliwa dzięki podwyższeniu kapitałów zakładowych spółek zależnych w wysokości 850 mln zł. Pięć nowoczesnych pociągów sieciowych trafi do: […]
Warszawska SKM wydzierżawi elektryczne zespoły trakcyjne 14WE
Warszawska SKM wydzierżawi od spółki Industrial Divison z Wrocławia dwa elektryczne zespoły trakcyjne 14WE. Firma świadcząca usługi wynajmu lokomotyw dla potrzeb przewozów towarowych oraz ETZ dla przewoźników pasażerskich złożyła w przetargu najkorzystniejszą ofertę. Spółka została wybrana w trybie przetargu nieograniczonego i złożyła ofertę tańszą od konkurencji o ponad 2 mln zł. Umowa będzie obowiązywać do […]
Koleje Dolnośląskie wymienią system monitoringu w Impulsach
Koleje Dolnośląskie ogłosiły przetarg na wymianę systemu monitoringu w pociągach Impuls, wyprodukowanych przez spółkę Newag. Oferty składać można do 19 stycznia. Przedmiotem zamówienia jest wymiana systemu monitoringu w pojazdach trakcji elektrycznej typu 31WE-001 do 005. Oferty składać można do 19 stycznia, do godz. 12.00. Ich otwarcie nastąpi pół godziny później. Zwycięzca, na wymianę systemu monitoringu […]