Laude Smart Intermodal wdrożyła wiele autorskich rozwiązań ułatwiających transport różnorodnych towarów. Dziś spółka jest liderem w przewozie wyrobów ze stali i zbóż. – Planujemy połączyć teraz te ładunki z ładunkami „general cargo”. Stworzyliśmy i rozwijamy specjalny zamknięty system, oparty na własnym taborze, mamy innowacyjne ciągniki siodłowe, naczepy, platformy kontenerowe i 7 specjalnych typów kontenerów. To wszystko na najdłuższym odcinku ciągnięte jest naszymi własnymi lokomotywami i dzięki dedykowanemu rozwiązaniu informatycznemu zarządzane przez specjalną aplikację. Tak widzimy naszą przyszłość i takie rozwiązania będziemy za chwilę oferowali. Zainwestowaliśmy w ten projekt prawie 400 mln złotych, a przez najbliższe 3 lata planujemy wydać miliard złotych. Bo chcąc zmienić branżę, musimy zaoferować rozwiązania najbardziej nowoczesne i innowacyjne – podsumował Marcin Witczak.
Powiązane artykuły
Kraków: regularne kursy rozpoczął trzeci Lajkonik
W sobotę 26 czerwca, przed godz. 5.00 na krakowskie tory wyjechał trzeci Lajkonik. Regularne kursy będzie odbywał na linii nr 52 z nowohuckiego os. Piastów do pętli Czerwone Maki P+R. Tramwaje Lajkonik to nowoczesne pojazdy produkowane przez firmę Stadler. Wyróżnia je nie tylko design, ale również innowacyjne rozwiązania techniczne. Dwa wagony z realizowanego kontraktu będą […]
Wielkopolskie szynobusy przejdą modernizacę. Umowa podpisana
Autobusy szynowe Kolei Wielkopolskich przejdą naprawę główną „P5”. Prace utrzymaniowe wykona Serwis Pojazdów Szynowych Sp. z o.o. Umowa na ich realizację podpisana została 28 kwietnia przez Wicemarszałka Województwa Wielkopolskiego Wojciecha Jankowiaka. Serwis Pojazdów Szynowych Sp. z o.o. złożył najlepszą ofertę w przetargu na przegląd „P5” siedmiu pojazdów serii SA132 i dwóch serii SA134. W ramach […]
PKP Intercity odsłoniło w Warszawie mural
Okolice stacji Metro Politechnika zdobi nowy mural – stworzony w ramach kampanii reklamowej PKP Intercity. Narodowy przewoźnik promuje w ten sposób specjalną ofertę miliona biletów w promocyjnych cenach. Do tej pory spółka sprzedała ich ponad 400 tys. Mural, przy pomocy komiksowej kreski, przedstawia główną kreację kampanii PKP Intercity. Mural jest także częścią platformy komunikacyjnej „Dbamy […]




