W Metropolii podkreślają, że bez podjęcia jakichkolwiek działań, zmierzających do złagodzenia wprowadzonych przez rząd restrykcji, sytuacja może być coraz trudniejsza. W krytycznym momencie może nie być innej możliwości, jak zdecydowane ograniczenie kursowania autobusów, tramwajów i trolejbusów, by móc zapewnić przestrzeganie obowiązujących aktualnie przepisów.
Powiązane artykuły
Na linię nr 308 wrócą pociągi. Rewitalizacja w trzech etapach
Województwo Dolnośląskie przygotowuje się do rewitalizacji linii kolejowej nr 308 Jelenia Góra – Mysłakowice – Kowary – Ogorzelec. Inwestycję przeprowadzi w trzech etapach. W środę 25 sierpnia przedstawiciele województwa spotkali się z reprezentantami lokalnych samorządów, dla których powrót pasażerskich połączeń jest kluczową kwestią dla poprawy jakości życia w regionie. Linia nr 308 to 26-kilometrowy, niezelektryfikowany […]
W jakim modelu powinien funkcjonować zarządca infrastruktury kolejowej?
W połowie stycznia 2020 r. do Sejmu trafił projekt zmian w ustawie o transporcie kolejowym. Zmiany dotyczą przewoźników kolejowych i zarządców, a zwłaszcza PKP PLK S.A.
PLK ogłosiły kolejny przetarg na modernizację linii kolejowej Chabówka – Nowy Sącz
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na modernizację 15 km torów na odcinku Rabka Zaryte – Mszana Dolna – Fornale. Wartość prac oszacowano na ponad 750 mln zł. – Pozostałe postępowania przetargowe w ramach trasy „Podłęże-Piekiełko” planujemy uruchomić do końca przyszłego roku – informuje zarządca infrastruktury kolejowej. Wielomiliardowa inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. […]




