Wdrożenie innowacyjnego rozwiązania jest priorytetem zarówno dla ART In Energy, jak i dla zarządców infrastruktury tramwajowej, ponieważ stanowi krok naprzód w doskonaleniu systemów transportu publicznego, a także ma przynieść szereg korzyści nie tylko pasażerom, lecz również operatorom systemu tramwajowego.
Po pierwsze, poprawi się stan sieci trakcyjnej, a w rezultacie ograniczone zostanie ryzyko awarii i opóźnień spowodowanych oblodzeniem. To z kolei przyczyni się do zwiększenia punktualności i regularności w kursowaniu tramwajów, co wpłynie pozytywnie na doświadczenia z podróży pasażerów.
Po drugie, automatyzacja tego procesu zmniejszy potrzebę interwencji ludzkich, a co za tym idzie – spowoduje obniżenie kosztów operacyjnych i zwiększenie efektywności działania systemu tramwajowego.
Podsumowując, dzięki zastosowaniu tego innowacyjnego rozwiązania zarządcy tramwajów będą mogli skutecznie chronić sieć trakcyjną przed oblodzeniem, zapewniając niezawodność i płynność ruchu oraz zwiększając zadowolenie pasażerów.
ART In Energy sp. z o.o. powstała w marcu 2017 r. dzięki zaangażowaniu profesjonalnej kadry pracowników, mających kilkunastoletnie doświadczenie zarówno w budowie sieci trakcyjnej, jak i w zarządzaniu projektami unijnymi. Jest podwykonawcą dużych firm realizujących kontrakty kolejowe dla narodowego zarządcy infrastruktury kolejowej oraz związanych z liniami tramwajowymi. Spółka nie tylko bezpośrednio wykonuje sieci trakcyjne, lecz także świadczy usługi w zakresie projektowania szeroko rozumianej elektroenergetyki kolejowej, tj. sieci trakcyjnej, elektroenergetyki do 15 kV i oświetlenia. ART In Energy zajmuje się również utrzymaniem sieci.
Materiał nadesłany