Instalacja, która ma zostać uruchomiona już w 2023 roku. Pozwoli jednorazowo magazynować do 23 kg wodoru przy mocach poszczególnych komponentów. Określono je na: 36 kW dla elektrolizera, 20 kW dla mocy ogniw paliwowych, a także ok. 150 kWp dla farmy słonecznej.
Powiązane artykuły
Koleje Mazowieckie odebrały od Stadlera kolejne FLIRTy
Koleje Mazowieckie odebrały kolejne nowoczesne pociągi FLIRT od Stadler Polska. Tym samym przewoźnik posiada już prawie dwie trzecie pojazdów z rekordowej umowy z siedleckim producentem taboru. W parku taborowym Kolei Mazowieckich znajduje się już 40 elektrycznych zespołów trakcyjnych ER 160 FLIRT. W pierwszej połowie miesiąca w Sekcji MNG podpisano końcowy protokół techniczny pojazdu o numerze […]
Polska technologia magrail rozwinie się we Włoszech
Nevomo, spółka technologiczna rozwijająca opartą na lewitacji magnetycznej technologię kolei nowych generacji o nazwie magrail, nawiązała współpracę z Rete Ferroviaria Italiana (RFI). W jej ramach firmy dokonają technicznej i ekonomicznej weryfikacji wykonalności wdrożenia technologii magrail na włoskiej infrastrukturze kolejowej, a także będą ubiegać się o dofinansowanie z UE w celu przygotowania pełnowymiarowego pilotażu na torze […]
Autobus miejski wjechał pod pociąg. Duże utrudnienia w Małopolsce
Autobus wjechał pod pociąg relacji Bielsko-Biała – Kraków-Płaszów. Linia kolejowa oraz drogi dojazdowe do niestrzeżonego przejazdu kolejowego w Bulowicach w Małopolsce, są zablokowane. W wypadku ranne zostały cztery osoby. Do szpitala trafił kierowca miejskiego autobusu oraz troje pasażerów. Według wstępnych informacji przekazanych przez służby ratunkowe, dwie osoby mają poważne obrażenia. W chwili wypadku w autobusie […]