Przewozy Regionalne zostały laureatem największego w Polsce konkursu certyfikującego produkty i usługi – Jakość Roku – uzyskując statuetkę w kategorii USŁUGA. Dla Przewozów Regionalnych to już czwarta taka nagroda. Wcześniej eksperci Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji docenili m.in. projekt rozbudowy nowych kanałów informacyjnych oraz ofertę sieci połączeń. Tym razem nagroda przypadła za wprowadzenie nowej marki POLREGIO. – Bardzo cieszy nas tegoroczny werdykt kapituły.
To wyróżnienie jest dla nas dowodem, że zmiany, jakie zachodzą w spółce, idą w dobrym kierunku i są zauważane przez pasażerów. To także potwierdzenie, że nasze hasło „Budujemy dobrą kolei, budujemy dobre relacje” jest realizowane w praktyce – powiedziała Anna Lenarczyk, Członek Zarządu POLREGIO.
POLREGIO to marka handlowa wprowadzona przez Przewozy Regionalne pod koniec ubiegłego roku. W zeszłym roku, po raz pierwszy w swojej kilkunastoletniej historii, największy pasażerski przewoźnik kolejowy w Polsce osiągnął zysk. Jest to efekt prowadzonej przy wsparciu Agencji Rozwoju Przemysłu restrukturyzacji, która obejmuje kilkanaście obszarów, między innymi takich jak modernizacja taboru i optymalizacja kosztów działalności.
Wyróżnienie Cer tyfikat JAKOŚĆ ROKU przyznawane jest od 12 lat. To największa w Polsce inicjatywa promująca przedsiębiorstwa, organizacje i jednostki naukowo-badawcze, dla których wysoka jakość produktów, usług czy innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań stanowi priorytet, a także wyznacza ścieżkę dalszego rozwoju.
Materiał ukazał się w Raporcie Kolejowym 4/2017