Polregio

POLREGIO skróci czas pracy w ramach akcji “Dwie godziny dla rodziny”

POLREGIO włączyło się w tegoroczną edycję kampanii społecznej na rzecz bliskości o nazwie „Dwie godziny dla rodziny” organizowanej przez Instytut Humanites. Celem akcji jest zaciśnięcie więzi rodzinnych, wspólne spędzanie czasu i pogłębienie relacji wśród najbliższych.

– Realnie inwestujemy w pracowników. W ubiegłym roku wprowadziliśmy podwyżki płac, w tym roku, po raz pierwszy w historii Spółki, nasi pracownicy uczestniczyli w wyniku finansowym POLREGIO za 2019 rok otrzymując w kwietniu premię. Włączenie się w akcję „Dwie godziny dla rodziny” to kolejna inwestycja w naszych pracowników, bowiem mamy świadomość, że te działania procentują, a postawa załogi w trakcie epidemii dzielnie stawiającej się do służby dla pasażerów jest godna pochwały – mówi Krzysztof Zgorzelski, Prezes POLREGIO.

 

O bliskości w dobie koronawirusa mówi Prezes Instytutu Humanites.

– Konieczność pozostania w domach w całkowitej izolacji powoduje, że wielu osobom towarzyszy dziś duży niepokój i lęk o przyszłość, wzmacniany sygnałami o nadchodzącym kryzysie gospodarczym. Obecna sytuacja może okazać się zbawieniem lub zagrożeniem dla naszych relacji z rodziną. Krótkoterminowo, będzie niewątpliwie weryfikować ich jakość i trwałość. Długoterminowo, to czego dziś doświadczamy, zaważy na stanie zdrowia psychicznego i fizycznego ludzi na wiele lat. A to będzie miało wpływ na nasze postawy w pracy, na zaangażowanie, chęć uczenia się nowych rzeczy i w efekcie na innowacyjność firm. Dodatkowo pojawi się jeszcze większe ryzyko nierówności. To dziś jest prawdziwy sprawdzian dla pracodawców, jak ocalą biznes w zgodzie z deklarowanymi wartościami – mówi Zofia Dzik, Inwestor i Prezes Instytutu Humanites.