Powiązane artykuły
Jak zaprojektować cichy pojazd przyszłości?
W przetargach na nowy tabor kolejowy, ogłaszanych obecnie przez polskich przewoźników pasażerskich, ważnym kryterium jest np. wydajność układu klimatyzacji, dostęp do sieci bezprzewodowej czy gniazdek 230V. Doświadczenia Europy Zachodniej pokazują jednak wyraźnie, że coraz większe znaczenie mają także kwestie ograniczania hałasu w przestrzeni pasażerskiej oraz w otoczeniu infrastruktury kolejowej.
Wózki manewrowe ZAGRO E-MAXI na rynku tramwajowym
Na temat możliwości szynowo-drogowych wózków manewrowych ZAGRO E-MAXI i tego, co je wyróżnia, rozmawiamy z Piotrem Mizerackim – Dyrektorem Handlowym Grupy Przemysł w Fire-Max Sp. z o.o. Czym są wózki manewrowe ZAGRO E-MAXI? Wózki manewrowe są urządzeniami technicznymi (pojazdami) przeznaczonymi do wykonywania prac manewrowych, tj. holowania lub pchania taboru tramwajowego oraz kolejowego. Rodzina wózków ZAGRO […]
Problem z naprawą lokomotyw EU/EP07. Przetarg na naprawę 50 elektrowozów rozstrzygnięty w połowie
PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na naprawę P4 lokomotyw serii EU/EP07. Zgodnie z przewidywaniami, wybrano wykonawcę wyłącznie dla połowy zamówienia. Pod koniec listopada 2022 roku PKP Intercity ogłosiło przetarg na wykonanie naprawy na 4-tym poziomie utrzymania przy łącznie 50 elektrowozach serii EU/EP07. Przetarg został podzielony na dwie części: każda dotyczyła wykonania naprawy 25 lokomotyw. Pod koniec […]





