Wdrożenie tego typu mechanizmów nie powinno być postrzegane jako sprzeczne z zapisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO), gdyż będą one stanowiły niezbędny element systemu zarządzania bezpieczeństwem wymaganego przez zapisy rozporządzenia delegowanego Komisji (UE) 2018/762. Należy także podkreślić, że przewoźnik, który nie jest w stanie nadzorować przestrzegania odpowiedniego czasu wypoczynku maszynistów pracujących również u innego pracodawcy, nie powinien korzystać z ich usług.
Powiązane artykuły
Były rektor UG patronem gdańskiego tramwaju
Prof. Janusz Sokołowski – naukowiec, chemik, pierwszy rektor Uniwersytetu Gdańskiego – dołączył do grona patronów gdańskich tramwajów. Jego imię i nazwisko zyska pojazd Pesa o numerze bocznym 1064. – Mamy taki, dobrze już zakorzeniony zwyczaj w Gdańsku, że tramwaje służą nam nie tylko do bezpiecznego przemieszczania się po mieście. W ten sposób chcemy także wspominać […]
Wzajemne honorowanie biletów w pociągach KM i PKP Intercity
Do 31 grudnia 2022 r. w pociągach Kolei Mazowieckich oraz PKP Intercity obowiązywać będzie wzajemne honorowanie biletów. Mazowiecki przewoźnik oraz PKP Intercity poinformowało o zmianach, które wprowadzone zostały na odcinkach: Warszawa Zachodnia – Warszawa Wschodnia przez Warszawę Centralną lub Warszawę Śródmieście (w obu kierunkach); Warszawa Zachodnia – Warszawa Gdańska (w obu kierunkach). Wzajemne honorowanie obejmuje […]
Chiny uruchomią pociągi dużych prędkości w Tybecie
China State Railway Group, znana również jako China Railway (CR) ma uruchomić kolej dużych prędkości na terenie Tybetu w czerwcu br. Tym samy pociągi Fuxing będą dostępne we wszystkich chińskich prowincjach. Budowa linii kolejowej, która połączyła stolicę regionu Lhasę z Nyingchi we wschodnim Tybecie, rozpoczęła się w 2014 roku, a zakończyła się 31 grudnia 2020 […]