Wdrożenie tego typu mechanizmów nie powinno być postrzegane jako sprzeczne z zapisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO), gdyż będą one stanowiły niezbędny element systemu zarządzania bezpieczeństwem wymaganego przez zapisy rozporządzenia delegowanego Komisji (UE) 2018/762. Należy także podkreślić, że przewoźnik, który nie jest w stanie nadzorować przestrzegania odpowiedniego czasu wypoczynku maszynistów pracujących również u innego pracodawcy, nie powinien korzystać z ich usług.
Powiązane artykuły
Tajemnica Impulsów. Czy Newag celowo wywoływał awarie?
W innym Impulsie od Newagu odkryto kod, nakazujący awarię po przejechaniu miliona kilometrów. Jak podkreślają specjaliści z DS., kolejnym składzie znaleźli także w kodzie zapis, by pociągi ulegały awariom 21 dnia miesiąca lub później, w listopadzie oraz grudniu, w 2021 roku lub później. Po tajemniczym odkryciu do grupy hakerskiej napłynęły informacje o podobnych problemach, w […]
Pierwszy pociąg z Ukrainy dotarł do Warszawy
Pierwszy pociąg z Ukrainy dotarł na warszawski Dworzec Wschodni. Skład wyruszył wczoraj z Kijowa. Do naszej stolicy dojechał o godz. 10.08. Skład relacji Kijów – Warszawa wyruszył ze stacji początkowej o godz. 18.00. Na jego pokład wsiedli krewni mieszkańców Ukrainy, którzy już wcześniej osiedlili się w Polsce. Jak relacjonuje portal gazeta.pl, pasażerowie składu są przerażeni […]
Śmierć na warszawskim torowisku. Policjanci apelują do świadków
Stołeczni policjanci poszukują świadków tragicznego wypadku, w którym zginął 5-letni chłopiec. Do zdarzenia doszło w piątek 12 sierpnia na przystanku tramwajowym w Warszawie. Policjanci z Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego Komendy Rejonowej Policji Warszawa VI proszą o pomoc naocznych świadków wypadku z udziałem tramwaju i dziecka. Do zdarzenia doszło 12 sierpnia około godz. 11.40 na przystanku tramwajowym przy […]