Wdrożenie tego typu mechanizmów nie powinno być postrzegane jako sprzeczne z zapisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO), gdyż będą one stanowiły niezbędny element systemu zarządzania bezpieczeństwem wymaganego przez zapisy rozporządzenia delegowanego Komisji (UE) 2018/762. Należy także podkreślić, że przewoźnik, który nie jest w stanie nadzorować przestrzegania odpowiedniego czasu wypoczynku maszynistów pracujących również u innego pracodawcy, nie powinien korzystać z ich usług.
Powiązane artykuły
Zdewastowali pociąg, inny obrzucili kamieniami. Koleje Ukraińskie liczą straty
Koleje Ukraińskie liczą straty po dewastacjach, do których doszło 8 marca w pociągu podmiejskim Lwów – Sokal oraz w pociągu na linii Lwów – Moskwa. Przewoźnik, pod nadzorem policji, wyjaśnia także okoliczności zdarzenia, w którym porażeni prądem zostali dwaj mężczyźni. Prawdopodobnie podjęli oni próbę wejścia na dach wagonu. Do pierwszej dewastacji doszło 8 marca w […]
PKP PLK do końca roku ogłoszą przetargi warte 17 mld zł
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. do końca 2024 roku ogłoszą przetargi warte łącznie 17 mld zł – informuje spółka. Zarządca infrastruktury kolejowej zapowiedział kolejne przetargi. Tylko w trzecim kwartale roku ich wartość przekroczy 100 mln zł. Gdzie realizowane będą prace? PKP PLK ogłoszą przetarg na budowę odcinka Szczyrzyc – Tymbark, przebudowę trasy Warszawa Wawer – […]
Polregio z dwoma przetargami na dzierżawę spalinowych składów
Spółka Polregio ogłosiła dwa przetargi dotyczące dzierżawy spalinowych jednostek kolejowych. Pierwszy przetarg obejmuje wynajem dwóch spalinowych pojazdów trakcyjnych na okres 5 miesięcy. Termin składania ofert upływa 27 lipca 2023 roku. Jeden z pojazdów musi być przystosowany do przewozu co najmniej 50 pasażerów, natomiast drugi do co najmniej 100 osób. Spółka planuje wykorzystać te pojazdy do obsługi […]




