Wdrożenie tego typu mechanizmów nie powinno być postrzegane jako sprzeczne z zapisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO), gdyż będą one stanowiły niezbędny element systemu zarządzania bezpieczeństwem wymaganego przez zapisy rozporządzenia delegowanego Komisji (UE) 2018/762. Należy także podkreślić, że przewoźnik, który nie jest w stanie nadzorować przestrzegania odpowiedniego czasu wypoczynku maszynistów pracujących również u innego pracodawcy, nie powinien korzystać z ich usług.
Powiązane artykuły
Nowa inwestycja na linii PKP LHS [FILM]
PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa zakończyła budowę mijanki Zamość – Majdan LHS. Inwestycja pozwoli zwiększyć ilość przewożonych trasą ładunków. Nowa inwestycja na linii Zamość – Majdan LHS to pięć nowych torów o łącznej długości 6 km wraz z rozjazdami wyposażonymi w nowoczesne urządzenia SRK. Ponadto, spółka wybudowała plac ładunkowy o pow. 14.000 mkw oraz drogę dojazdową. Ruch […]
CUPT zwiększa dofinansowanie Kolejom Dolnośląskim
Centrum Unijnych Projektów Transportowych zwiększyło dofinansowanie dla Kolei Dolnośląskich aż o 14 procent, tj. do poziomu 108,9 mln zł. Dodatkowa kwota, którą otrzyma przewoźnik, pozwoli na sfinansowanie zobowiązań kredytowych w kwocie porównywalnej do wartości jednej sztuki pojazdu przewidzianego w kontrakcie. Inwestycje taborowe Kolei Dolnośląskich były współfinasowane ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i […]
ŁKA wydłuża zawieszenia połączeń [LISTA]
Wraz z wprowadzeniem czerwcowej korekty rozkładu jazdy przywrócone zostaną kolejne połączenia. Post Views: 2 250