W realizacji wszystkich projektów pomogły środki pozyskane z Unii Europejskiej. W okresie 2014-2020 firma pozyskała ponad 912 mln zł refundacji nakładów, a do końca 2023 r. środki te wzrosną o kolejne 100 mln zł.
Powiązane artykuły
Akumulatorowe pociągi póki co nie pojadą w barwach Kolei Mazowieckich
Oferta Stadlera przekroczyła budżet Samorządu Województwa Mazowieckiego w przetargu na zakup akumulatorowych pociąg. Finalnie konkurs unieważniono. Jak informowaliśmy na początku listopada, Samorząd Województwa Mazowieckiego otrzymał jedną ofertę w przetargu na zakup 6 elektryczno-akumulatorowych zespołów trakcyjnych (z opcją na domówienie kolejnych trzech). Ofertę tę złożył Stadler Polska, który zaoferował dostawę pojazdów za kwotę 398 328 612 […]
Znowu kapie… Kiedy PKP S.A. uszczelnią dach dworca Poznań Główny?
Kilkadziesiąt tysięcy złotych – tyle do tej pory wydała spółka Polskie Koleje Państwowe na uszczelnienie dachu dworca Poznań Główny. Woda wciąż jednak kapie, ponownie na posadzce budynku pojawiły się wiadra… Wiadra podstawione pod przeciekającym dachem dworca Poznań Główny pojawiają się systematycznie. Zapytaliśmy w PKP S.A., jak planują poradzić sobie z tym problemem. PKP S.A. w […]
Ile osób odwiedziło InnoTrans 2022? Poznaliśmy dane!
Około 140 tys. osób ze 131 krajów odwiedziło tegoroczne targi techniki kolejowej InnoTrans w Berlinie. Swoje oferty biznesowe przedstawiło 2834 wystawców. Targi InnoTrans 2020 odbyły się w dniach 20-23 września. Czym się charakteryzowały? Przede wszystkim zainteresowaniem branży, wysokim poziomem międzynarodowości i wieloma transakcjami biznesowymi. Na tegorocznej edycji wystawcy pokazali 250 światowych premier, 128 pojazdów, a […]