Wysokie kompetencje w tym zakresie oraz rozwiniętą technologię ma nasz zakład w Chorzowie. Właśnie dlatego produkujemy tam tylko pociągi z aluminium. W zakresie kompetencji i produkcji komponentów z aluminium od dwóch lat wspiera on zakład we Wrocławiu. Jeśli chodzi o rozwiązania w obszarze sygnalizacji i systemów srk, realizujemy obecnie wiele projektów w całej Polsce, w tym między innymi w zakresie projektowania i budowy urządzeń srk na stacji Warszawa Zachodnia oraz projektowania i budowy urządzeń na stacji Gdynia Port. Uczestniczyliśmy również w projekcie modernizacji nastawni stacji Kraków Główny. A co najważniejsze, jesteśmy teraz mocno skupieni na rozwoju systemów bezpieczeństwa dla kolei, tego tak ważnego i oczekiwanego w Polsce „cybersecurity”. Pozwala na to nasze doświadczenie, zdobywane na innych, często bardziej zaawansowanych w tych kwestiach, rynkach świata.
Powiązane artykuły
Nowe EZT dla Małopolski. W przetargu rywalizują NEWAG i PESA
Tylko dwie spółki złożyły ofertę w przetargu na dostawę 7 Elektrycznych Zespołów Trakcyjnych dla Małopolski. Tabor dostarczyć chce NEWAG oraz bydgoska PESA. Koszty obu ofert wpisują się w kwotę zarezerwowaną na zakup przez samorząd Małopolski. Pojazdy, które mają trafić do województwa małopolskiego, eksploatowane będą w aglomeracji krakowskiej. Zgodnie z opublikowanym zamówieniem, pociągi mają być czteroczłonowe, […]
Kolej jako pasja
Z Tomasz Strapagiel, Prezesem Zarządu SKPL Cargo Sp. z o.o., rozmawialiśmy o specyfice działania spółki, przewozach pasażerskich i towarowych, taborze oraz pasji do kolei.
Rekordowe zyski Grupy Torpol w 2020 r. [RAPORT]
I dodaje: – Konsekwentnie rozwijana jest także działalność spółki Torpol Oil&Gas, która posiada unikatowe kompetencje w zakresie projektowania i realizacji technologicznych, wysoce innowacyjnych systemów i urządzeń dla obszarów przetwórstwa oraz wydobycia ropy i gazu, jak również przemysłu chemicznego. Firma posiada rekordowy portfel zleceń i trzeci rok z rzędu wygenerowała najwyższe przychody oraz wynik finansowy. […]