Wysokie kompetencje w tym zakresie oraz rozwiniętą technologię ma nasz zakład w Chorzowie. Właśnie dlatego produkujemy tam tylko pociągi z aluminium. W zakresie kompetencji i produkcji komponentów z aluminium od dwóch lat wspiera on zakład we Wrocławiu. Jeśli chodzi o rozwiązania w obszarze sygnalizacji i systemów srk, realizujemy obecnie wiele projektów w całej Polsce, w tym między innymi w zakresie projektowania i budowy urządzeń srk na stacji Warszawa Zachodnia oraz projektowania i budowy urządzeń na stacji Gdynia Port. Uczestniczyliśmy również w projekcie modernizacji nastawni stacji Kraków Główny. A co najważniejsze, jesteśmy teraz mocno skupieni na rozwoju systemów bezpieczeństwa dla kolei, tego tak ważnego i oczekiwanego w Polsce „cybersecurity”. Pozwala na to nasze doświadczenie, zdobywane na innych, często bardziej zaawansowanych w tych kwestiach, rynkach świata.
Powiązane artykuły
“Nie” dla przystanku kolei dużych prędkości CPK w Jastrzębiu-Zdroju [APEL]
Oto sugerowane przez inicjatorów apelu trasy linii kolejowej: Post Views: 3 410
PKP PLK i Alstom o transformacji cyfrowej na kolei
W siedzibie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. odbyło się spotkanie zarządu spółki z przedstawicielami Alstomu w zakresie współpracy na rzecz cyfrowej transformacji na kolei. Transformacja cyfrowa w sektorze kolejowym jest ważnym elementem rozwoju kolei i powinna przynieść korzyści zarówno podróżnym, przewoźnikom, zarządcom infrastruktury, jak i producentom taboru. W tym celu zarząd PKP Polskich Linii Kolejowych […]
Rzecznik Praw Pasażera Kolei podsumował ubiegłoroczną działalność
Rzecznik Praw Pasażera Kolei podsumował swoją ubiegłoroczną działalność. W roku 2019 wpłynęły do niego 263 wnioski o wszczęcie postępowania oraz 184 inne zgłoszenia. 30 proc. z nich dotyczyło odwołań od wezwań do zapłaty wystawionych z powodu braku ważnego biletu, 24 proc. odszkodowań za opóźnienie lub odwołanie pociągu, a 19 proc. zwrotu należności za niewykorzystane bilety. […]




