Obecnie w Warszawie powstają trzy ostatnie stacje na bemowskim odcinku linii M2, czyli: Lazurowa, Chrzanów i Karolin. Budowana jest również stacja techniczno-postojowa Karolin. To ostatni etap prac na tej linii, która w całości wydłuży się o kolejne 4 km tuneli i będzie oddana do użytku w 2026 roku. Sieć metra liczyć będzie wówczas 46 km – z 42 stacjami.
Powiązane artykuły
Stacja Rzeszów Główny obsłużyła ponad 5 tys. pociągów [ZDJĘCIA]
Ze stacji Rzeszów Główny w pierwszych czterech miesiącach roku skorzystało ponad 5 tys. pasażerów pociągów regionalnych i dalekobieżnych. Podróżni korzystać mogą tam z wind, ruchomych schodów, ścieżek naprowadzających czy oznakowania w alfabecie Braille’a. Inwestycja kosztowała 205 mln zł. Na podróżnych na stacji Rzeszów Główny czekają trzy nowe perony z dużymi wiatami oraz przejście podziemne między […]
Betard Sp. z o.o. i Trakcja S.A. – razem dla kolei
Firmy Betard Sp. z o.o. i Trakcja S.A. ogłosiły nawiązanie strategicznej współpracy, która znacząco usprawni realizację ważnych projektów z zakresu infrastruktury kolejowej. Należący do czołowych producentów prefabrykatów betonowych w Polsce, Betard konsekwentnie rozwija swój asortyment, również w grupie wyrobów przeznaczonych dla inwestycji kolejowych. Wśród dotychczasowych klientów firmy znajduje się Trakcja S.A., która jako jedna z […]
Polregio chce renegocjować umowę z województwem kujawsko-pomorskim
Spółka Polregio chce renegocjować warunki umowy, które narzucił jej Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Aby się do tego przygotować, przewoźnik zwrócił się do pasażerów o wyrażenie opinii dot. kursowania składów na terenie województwa. O drastycznych cięciach połączeń w województwie kujawsko-pomorskim pisaliśmy już w połowie grudnia. Jak informowała spółka Polregio, Zarząd Województwa podjął decyzję o likwidacji kilkudziesięciu połączeń. Całkowicie […]




